Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1600214335
Online: 261
ΠΟΙΟΣ ΕΦΗΥΡΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

Ποιος εφηύρε τον κώδικα μπράιγ

Η συμβολή του νεαρού Louis Braille αναγνωρίστηκε μετά το θάνατό του

Ο κώδικας μπράιγ (Braille), το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών, εφευρέθηκε το 19ο αιώνα από τον Louis Braille, ο οποίος ήταν τελείως τυφλός.

Ο Louis Braille τυφλώθηκε σε πολύ μικρή ηλικία, όταν ήταν μόλις 3 ετών, όταν μια μέρα ενώ έπαιζε στο μαγαζί του πατέρα του στην Coupvray της Γαλλίας, κατάφερε με κάποιο τρόπο να τραυματίσει το μάτι του.

Παρότι του προσφέρθηκε η καλύτερη ιατρική φροντίδα που υπήρχε εκείνην την εποχή, το μάτι του μολύνθηκε και η μόλυνση εξαπλώθηκε σύντομα και στο άλλο, με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς την όρασή του.

Εκείνη την εποχή, όπως αναφέρει η Emily Upton στο todayifoundout.com, υπήρχε ένα σύστημα ανάγνωσης για τους τυφλούς, το οποίο βασιζόταν στην αναγνώριση ανάγλυφων γραμμάτων της αλφαβήτου με τα δάχτυλα. Η μέθοδος αυτή όμως ήταν εξαιρετικά αργή και δύσκολη καθώς ήταν αρκετά απαιτητικό να «διαβάσει» κανείς με την αφή τα περίπλοκα γράμματα της αλφαβήτου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να δυσκολεύονται να μάθουν το ανάγλυφο σύστημα ανάγνωσης.

Το 1821 ο δάσκαλος του Braille, Dr. Alexandre Francois-Rene Pignier, προσκάλεσε τον Charles Barbier να μιλήσει σε μια τάξη νεαρών, τυφλών μαθητών στο Εθνικό Ινστιτούτο για Τυφλούς Νέους στο Παρίσι. Ο Barbier είχε αναπτύξει ένα «νυχτερινό σύστημα γραφής» για το στρατό, το οποίο χρησιμοποιούσε ανάγλυφες κουκίδες. Ο Ναπολέων είχε ζητήσει να φτιαχτεί ένα σύστημα επικοινωνίας που οι στρατιώτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν ακόμη και στο σκοτάδι, χωρίς να κάνουν καθόλου θόρυβο καθ’ όλη τη διαδικασία.

Το σύστημα του Barbier κρίθηκε ως πολύ περίπλοκο για το στρατό και απορρίφθηκε.

Ωστόσο, πίστεψαν ότι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για τους τυφλούς, και αυτό οδήγησε τον Dr. Pignier να καλέσει τον Barbier και να κάνει μια επίδειξη.

Το σύστημα που είχε αναπτύξει ο Barbier δεν ήταν αρκετά λειτουργικό, καθώς η γραφή και η ανάγνωση βασιζόταν σε μια περίπλοκη μέθοδο χρήση κουκίδων 6 × 6 για την αναπαράσταση γραμμάτων και ορισμένων φωνηέντων. Αν κάποιος δεν είχε πολύ μεγάλα δάχτυλα, δε μπορούσε να αισθανθεί όλες τις κουκίδες χωρίς να τα κουνήσει.

Αυτό όμως αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης του Braille, ο οποίος άρχισε να πειραματίζεται.

Πήρε ένα κομμάτι χαρτί, μια πλάκα και μια γραφίδα και άρχισε να κάνει τρύπες, προσπαθώντας να βρει κάτι που θα μπορούσε να είναι λειτουργικό.

Το 1825, σε ηλικία 16 ετών, είχε δημιουργήσει ένα σύστημα αρκετά πιο λειτουργικό και ανώτερο από το υπάρχον σύστημα ανάγλυφης ανάγνωσης και γραφής. Ο αρχικός του κώδικας αποτελούνταν από έξι κουκίδες σε δύο παράλληλες σειρές, με κάθε σειρά να αντιπροσωπεύει ένα γράμμα. Το σύστημα αυτό ήταν πιο απλό από του Barbier, ωστόσο ήταν τόσο ευέλικτο ώστε να επιτρέπει το σχηματισμό έως και 64 παραλλαγών, αρκετών για όλα τα γράμματα της αλφαβήτου και των σημείων στίξης.

Ακόμη, μπορούσε να προσαρμοστεί και σε άλλες γλώσσες, πέραν της γαλλικής.

Το πιο σημαντικό του στοιχείο όμως ήταν, ότι αντί να χρειάζεται να ψηλαφίσει κανείς για να εντοπίσει ένα ολόκληρο γράμμα, μπορούσε πιο εύκολα να νιώσει το συνδυασμό των κουκίδων, κάνοντας το διάβασμα για τους τυφλούς σημαντικά πιο εύκολο και πιο γρήγορο.

Ο Dr. Pignier εντυπωσιάστηκε από τη δουλειά του Braille και ενθάρρυνε τους μαθητές του να χρησιμοποιήσουν το σύστημά του.

Όταν όμως ο Dr. Pignier εισήγαγε το μάθημα «Ιστορία της Γαλλίας» γραμμένο στη γλώσσα «μπράιγ» για τους μαθητές τους, απολύθηκε από τη θέση του διευθυντή του ινστιτούτου, επειδή επέμενε να χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα, αντί το καθορισμένο σύστημα ανάγλυφης ανάγνωσης.

Ο Braille έγινε ο ίδιος καθηγητής στο Ινστιτούτο και δίδαξε τον κώδικά του στους μαθητές του.

Το 1834, όταν ήταν περίπου 20 ετών, κλήθηκε να κάνει μια επίδειξη για τις χρήσεις του κώδικα μπράιγ στην Έκθεση Βιομηχανίας, που διεξαγόταν στο Παρίσι εκείνη τη χρονιά, κάτι που ενίσχυσε τη φήμη και τη δημοτικότητά του.

Ο Braille είχε ήδη εκδώσει τότε ένα βιβλίο για το πώς μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει τον κώδικα.

Παρόλ’ αυτά το Εθνικό Ινστιτούτο για Τυφλούς Νέους, στο οποίο εργαζόταν ο Braille, εξακολουθούσε να αρνείται να υιοθετήσει επίσημα τον κώδικα.

Αυτό έγινε το 1854, δύο χρόνια μετά το θάνατο του Braille, οκτώ χρόνια αφότου ένα σχολείο στο Άμστερνταμ άρχισε να τον χρησιμοποιεί ως το κύριο σύστημα ανάγνωσης και γραφής και μετά από συνεχείς πιέσεις από τους μαθητές του ινστιτούτου που ζητούσαν επίμονα να γίνει η αλλαγή.

Μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα, ο κώδικας μπράιγ είχε υιοθετηθεί από τα περισσότερα μέρη του κόσμου, εκτός των ΗΠΑ, που τον «υιοθέτησαν» το 1916.




Αλλες επιλογές

ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΟ 2017-2018

SOS – ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 14 ΝΗΠΙΑ… ΕΡΗΜΩΝΕΙ Η ΥΠΑΙΘΡΟΣ!- ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΔΙΕΚ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΜΕ 11/4

ΟΛΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ– ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 15/4

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗ ΔΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΡΙΑ. ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ BULLYING

ΑΔΕΔΥ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ 7/4/2016

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΑΝΟΙΞΕ Ο ΝΕΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΙΑΣ

ΥΨΗΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 35.457 ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΚΤ

ΠΟΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ «ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ» ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ 55 ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΗΣ UNESCO ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΣΤΕ ΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΖΗΤΗΣΗ

ΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ 13000 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΓΟΝΙΜΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 23/3/ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΟΙ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΙ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΦΙΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ «ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ»

ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ACTIONAID ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΛΜΕ ΜΕ ΤΟ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2016

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΨΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΘΥΜΟ…

ΒΡΑΒΕΙΟ ''ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ 2016'' ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΒΙΟΛΟΓΟ ΤΗΣ NASA ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΟΛΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ 18/3. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΦΙΛΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ''ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ''



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications