Κυριακή, 5 Απριλίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1600129966
Online: 273
ΠΟΙΟΣ ΕΦΗΥΡΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

Ποιος εφηύρε τον κώδικα μπράιγ

Η συμβολή του νεαρού Louis Braille αναγνωρίστηκε μετά το θάνατό του

Ο κώδικας μπράιγ (Braille), το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών, εφευρέθηκε το 19ο αιώνα από τον Louis Braille, ο οποίος ήταν τελείως τυφλός.

Ο Louis Braille τυφλώθηκε σε πολύ μικρή ηλικία, όταν ήταν μόλις 3 ετών, όταν μια μέρα ενώ έπαιζε στο μαγαζί του πατέρα του στην Coupvray της Γαλλίας, κατάφερε με κάποιο τρόπο να τραυματίσει το μάτι του.

Παρότι του προσφέρθηκε η καλύτερη ιατρική φροντίδα που υπήρχε εκείνην την εποχή, το μάτι του μολύνθηκε και η μόλυνση εξαπλώθηκε σύντομα και στο άλλο, με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς την όρασή του.

Εκείνη την εποχή, όπως αναφέρει η Emily Upton στο todayifoundout.com, υπήρχε ένα σύστημα ανάγνωσης για τους τυφλούς, το οποίο βασιζόταν στην αναγνώριση ανάγλυφων γραμμάτων της αλφαβήτου με τα δάχτυλα. Η μέθοδος αυτή όμως ήταν εξαιρετικά αργή και δύσκολη καθώς ήταν αρκετά απαιτητικό να «διαβάσει» κανείς με την αφή τα περίπλοκα γράμματα της αλφαβήτου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να δυσκολεύονται να μάθουν το ανάγλυφο σύστημα ανάγνωσης.

Το 1821 ο δάσκαλος του Braille, Dr. Alexandre Francois-Rene Pignier, προσκάλεσε τον Charles Barbier να μιλήσει σε μια τάξη νεαρών, τυφλών μαθητών στο Εθνικό Ινστιτούτο για Τυφλούς Νέους στο Παρίσι. Ο Barbier είχε αναπτύξει ένα «νυχτερινό σύστημα γραφής» για το στρατό, το οποίο χρησιμοποιούσε ανάγλυφες κουκίδες. Ο Ναπολέων είχε ζητήσει να φτιαχτεί ένα σύστημα επικοινωνίας που οι στρατιώτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν ακόμη και στο σκοτάδι, χωρίς να κάνουν καθόλου θόρυβο καθ’ όλη τη διαδικασία.

Το σύστημα του Barbier κρίθηκε ως πολύ περίπλοκο για το στρατό και απορρίφθηκε.

Ωστόσο, πίστεψαν ότι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για τους τυφλούς, και αυτό οδήγησε τον Dr. Pignier να καλέσει τον Barbier και να κάνει μια επίδειξη.

Το σύστημα που είχε αναπτύξει ο Barbier δεν ήταν αρκετά λειτουργικό, καθώς η γραφή και η ανάγνωση βασιζόταν σε μια περίπλοκη μέθοδο χρήση κουκίδων 6 × 6 για την αναπαράσταση γραμμάτων και ορισμένων φωνηέντων. Αν κάποιος δεν είχε πολύ μεγάλα δάχτυλα, δε μπορούσε να αισθανθεί όλες τις κουκίδες χωρίς να τα κουνήσει.

Αυτό όμως αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης του Braille, ο οποίος άρχισε να πειραματίζεται.

Πήρε ένα κομμάτι χαρτί, μια πλάκα και μια γραφίδα και άρχισε να κάνει τρύπες, προσπαθώντας να βρει κάτι που θα μπορούσε να είναι λειτουργικό.

Το 1825, σε ηλικία 16 ετών, είχε δημιουργήσει ένα σύστημα αρκετά πιο λειτουργικό και ανώτερο από το υπάρχον σύστημα ανάγλυφης ανάγνωσης και γραφής. Ο αρχικός του κώδικας αποτελούνταν από έξι κουκίδες σε δύο παράλληλες σειρές, με κάθε σειρά να αντιπροσωπεύει ένα γράμμα. Το σύστημα αυτό ήταν πιο απλό από του Barbier, ωστόσο ήταν τόσο ευέλικτο ώστε να επιτρέπει το σχηματισμό έως και 64 παραλλαγών, αρκετών για όλα τα γράμματα της αλφαβήτου και των σημείων στίξης.

Ακόμη, μπορούσε να προσαρμοστεί και σε άλλες γλώσσες, πέραν της γαλλικής.

Το πιο σημαντικό του στοιχείο όμως ήταν, ότι αντί να χρειάζεται να ψηλαφίσει κανείς για να εντοπίσει ένα ολόκληρο γράμμα, μπορούσε πιο εύκολα να νιώσει το συνδυασμό των κουκίδων, κάνοντας το διάβασμα για τους τυφλούς σημαντικά πιο εύκολο και πιο γρήγορο.

Ο Dr. Pignier εντυπωσιάστηκε από τη δουλειά του Braille και ενθάρρυνε τους μαθητές του να χρησιμοποιήσουν το σύστημά του.

Όταν όμως ο Dr. Pignier εισήγαγε το μάθημα «Ιστορία της Γαλλίας» γραμμένο στη γλώσσα «μπράιγ» για τους μαθητές τους, απολύθηκε από τη θέση του διευθυντή του ινστιτούτου, επειδή επέμενε να χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα, αντί το καθορισμένο σύστημα ανάγλυφης ανάγνωσης.

Ο Braille έγινε ο ίδιος καθηγητής στο Ινστιτούτο και δίδαξε τον κώδικά του στους μαθητές του.

Το 1834, όταν ήταν περίπου 20 ετών, κλήθηκε να κάνει μια επίδειξη για τις χρήσεις του κώδικα μπράιγ στην Έκθεση Βιομηχανίας, που διεξαγόταν στο Παρίσι εκείνη τη χρονιά, κάτι που ενίσχυσε τη φήμη και τη δημοτικότητά του.

Ο Braille είχε ήδη εκδώσει τότε ένα βιβλίο για το πώς μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει τον κώδικα.

Παρόλ’ αυτά το Εθνικό Ινστιτούτο για Τυφλούς Νέους, στο οποίο εργαζόταν ο Braille, εξακολουθούσε να αρνείται να υιοθετήσει επίσημα τον κώδικα.

Αυτό έγινε το 1854, δύο χρόνια μετά το θάνατο του Braille, οκτώ χρόνια αφότου ένα σχολείο στο Άμστερνταμ άρχισε να τον χρησιμοποιεί ως το κύριο σύστημα ανάγνωσης και γραφής και μετά από συνεχείς πιέσεις από τους μαθητές του ινστιτούτου που ζητούσαν επίμονα να γίνει η αλλαγή.

Μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα, ο κώδικας μπράιγ είχε υιοθετηθεί από τα περισσότερα μέρη του κόσμου, εκτός των ΗΠΑ, που τον «υιοθέτησαν» το 1916.




Αλλες επιλογές

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΕΠΘ ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΟ ΟΜΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΤΥΧΙΑ

21 ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΥΣ ΛΑΜΠΙΡΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΟ 40ΗΜΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ PRAXIS ΤΖΑΝΕΤΟΥ ΑΝΤΥΠΑ ΑΥΡΙΟ 19/3/2017

ΥΠΕΠΘ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Γ/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΕΛ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤO MATHESIS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΤΕ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΕ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΑΤΑΠ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

ΥΠΠΕΘ ΕΩΣ 31 ΙΟΥΛΙΟΥ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 6Η ΜΑΡΤΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΩΣ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ CEDEFOP - ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΥΠΠΕΘ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ ΓΙΑ ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 22/2/2017

ΨΗΦΙΣΜΑ AVAAZ.ORG ΝΑ ΕΝΤΑΘΕΙ ΤΟ PET THERAPY ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΛ

9 ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΙ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ: ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΚΛΠ

ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017 Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΔΟΕ ΚΗΡΥΞΗ 2ΩΡΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ 23/2/2017 ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ

ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ PRAKSIS ΤΖΑΝΕΤΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ

15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ - ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΕΧΘΗΚΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΥΡΙΓΟΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΛΕΩΝΑ ΘΗΒΩΝ

ΥΠΕΠΘ ΜΕ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙΣ Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΥΠΠΕΘ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ «ΕΥΡΥΔΙΚΗ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΥΠΠΕΘ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΩΝ ΣΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΚΟΝΙΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications