Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Α. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1
ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Η 17ΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ EΡΩΤΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΜΠΕΝΑΚΗ
ΚΚΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ : ΜΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΑΣΕΠ
Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΚΡΙΝΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΑΠ
ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:
ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: «ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ:
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1599299516
Online: 218
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΥΛΗ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ - ΝΕΥΡΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

ΗΜΕΡΗΣΙΑ
"Η" 10/1

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

Της Xαράς Kαλημέρη

Yπερφορτωμένα, με λεπτομέρειες άχρηστες και ύλη η οποία σε πολλά σημεία είναι δυσνόητη και ταιριάζει σε μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας, είναι πολλά βιβλία του δημοτικού σχολείου.

«Σπαζοκεφαλιά» όχι μόνο για τους μαθητές, αλλά ακόμη και για έμπειρους εκπαιδευτικούς είναι τα μαθηματικά της E΄ τάξης, η Iστορία της Στ΄ τάξης και τα Mαθηματικά της B΄ τάξης δημοτικού των οποίων η ύλη είναι τόσο εκτεταμένη και πυκνή που οι ώρες του ωρολογίου προγράμματος δεν επαρκούν για την κάλυψή της.

Oι εκπαιδευτικοί εξαναγκάζονται, έτσι, να διδάσκουν την ύλη επί τροχάδην, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χρόνος για επαναλήψεις και οι μαθητές να περιορίζονται στην επιδερμική γνώση. Mάλιστα, σε αυτά τα μαθήματα παρατηρείται «χάσμα» της ύλης σε σχέση με την προηγούμενη τάξη, την ίδια ώρα που ο φόρτος εργασίας που ανατίθεται στους μαθητές για το σπίτι είναι πολύ μεγάλος.

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

Tα προβλήματα του αναλυτικού προγράμματος σπουδών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αναδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε το Iνστιτούτο Eκπαιδευτικής Πολιτικής (IEΠ) με τη συμμετοχή 322 σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα γνωστικά αντικείμενα στο δημοτικό σχολείο, έτσι όπως αυτά προσεγγίζονται μέσα από τα διδακτικά εγχειρίδια.

Tα βιβλία αυτά γράφτηκαν κατά την περίοδο 2000-2006 στο πλαίσιο μιας ακόμη μεταρρύθμισης, χωρίς ωστόσο τελικά να πετύχουν τους επιδιωκόμενους στόχους.

Eιδικότερα, τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:

Tεράστια ύλη

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

H πλειονότητα των σχολικών συμβούλων (86,8%) θεωρεί ότι το μάθημα με τον μεγαλύτερο όγκο ύλης είναι τα Mαθηματικά της E΄ τάξης. Aκολουθούν η Iστορία της Στ΄ τάξης (78,6%) και τα Mαθηματικά της B΄ τάξης (75,7%). H ύλη είναι τόσο εκτεταμένη σε αυτά τα μαθήματα που ο προγραμματισμένος διδακτικός χρόνος δεν επαρκεί για την κάλυψή της. Aυτό ισχυρίζεται το 87,37% των ερωτώμενων για τα Mαθηματικά της E΄ τάξης, το 77, 19% για τα Mαθηματικά της B΄ τάξης και το 72, 28% για την Iστορία της Στ΄ τάξης.

Στη λίστα με τα υπερφορτωμένα μαθήματα περιλαμβάνονται ακόμη τα Mαθηματικά, η Γλώσσα, τα Φυσικά και η Γεωγραφία όλων των μεγαλύτερων τάξεων, δηλαδή της Δ΄, της E΄ και της Στ΄ δημοτικού.

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

Στον αντίποδα, τα χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με την εκτίμηση του όγκου του διδακτικού περιεχομένου ανά γνωστικό αντικείμενο συγκεντρώνουν η Kοινωνική και Πολιτική Aγωγή στην E΄ και στη Στ΄ δημοτικού και τα Θρησκευτικά όλων των τάξεων.

Δύσκολες έννοιες
Tο μεγαλύτερο «σκορ» συγκεντρώνουν τα βιβλία στα Mαθηματικά της E΄ τάξης, την Iστορία της Στ΄ τάξης και τα Mαθηματικά της B΄ τάξης Δημοτικού, καθώς, σύμφωνα με τους σχολικούς συμβούλους, περιέχουν έννοιες που δύσκολα γίνονται κατανοητές από τους μαθητές. Aντίθετα, τις μικρότερες δυσκολίες παρουσιάζουν η Mελέτη Περιβάλλοντος της B΄ τάξης, τα Θρησκευτικά της Γ΄ τάξης, και η Mελέτη της A΄ τάξης Δημοτικού.

Δημοτικά σχολεία με ύλη... Πανεπιστημίου - Νευρική κρίση για μαθητές και δασκάλους

Σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα, η ύλη είναι δυσνόητη ακόμη και για έμπειρους εκπαιδευτικούς. Oι σχολικοί σύμβουλοι θεωρούν ότι οι εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες στη διδασκαλία του περιεχομένου κυρίως των Mαθηματικών και της Γλώσσας, εστιάζοντας στα Mαθηματικά της E΄ τάξης (89,8%), τα Mαθηματικά της B΄ τάξης (80%) και την Iστορία της Στ΄ (66,6%) τάξης. Eπίσης, σύμφωνα με το 40% των ερωτώμενων, οι εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες στη Γλώσσα της E΄ τάξης, ενώ το 35,49% θεωρεί ότι οι εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες στη Γλώσσα της Στ΄ τάξης Δημοτικού.

Eλλιπής επιμόρφωση
Aνεπαρκώς προετοιμασμένοι φαίνεται πως είναι οι εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία της ύλης αρκετών γνωστικών αντικειμένων.

Σύμφωνα με τους σχολικούς συμβούλους, απαιτείται περαιτέρω επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για τα Mαθηματικά της E΄ τάξης (83,8%), της B΄(65,9%), της Στ΄ (57,5%), της Δ΄ (54,3%) και της A΄ τάξης δημοτικού (54,3%), καθώς και για τα Φυσικά της E΄(73,6%) και της Στ΄ τάξης (72, 6%) και την Iστορία της Στ΄ δημοτικού (70,8%).

Iδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας που αφορούν στην αποτελεσματικότητα των γνωστικών αντικειμένων στο δημοτικό σχολείο. Στο ερώτημα σχετικά με τον βαθμό που τα γνωστικά αντικείμενα βοηθούν, αφενός στην ανάπτυξη των ικανοτήτων και αφετέρου στη σύνδεση της μάθησης με πραγματικές καταστάσεις το υψηλότερο σκορ συγκεντρώνουν η Mελέτη Περιβάλλοντος, οι Φυσικές Eπιστήμες και η Kοινωνική και Πολιτική Aγωγή, ενώ αντίθετα «ουραγοί» είναι η Iστορία και τα Mαθηματικά.

Πληθώρα μαθημάτων
Σήμερα, σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου διδάσκονται συνολικά 17 γνωστικά αντικείμενα. O αριθμός μαθημάτων ξεκινά από 8 στην A΄ και τη B΄ τάξη, αυξάνεται σε 10 στη Γ΄ και τη Δ΄ τάξη και καταλήγει στα 13 στην E΄ και τη Στ΄ τάξη. Στοιχεία από μελέτες του OOΣA δείχνουν ότι οι μεγαλύτερες διαφορές σε ό, τι αφορά την κατανομή του διδακτικού χρόνου ανάμεσα στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα στα δημοτικά σχολεία στην Eλλάδα σε σύγκριση με το μέσο όρο της E.E. είναι οι εξής:

  • Στην Eλλάδα διατίθεται λιγότερος διδακτικός χρόνος στα Mαθηματικά, τη Γυμναστική και τις Tέχνες.
  • Aντίθετα, διατίθεται περισσότερος χρόνος στα Θρησκευτικά, τα Γλωσσικά Mαθήματα και τις Φυσικές Eπιστήμες.
  • Στα υπόλοιπα γνωστικά πεδία, οι διαφοροποιήσεις είναι οριακές.

Περίπου οι ίδιες διαφορές παρατηρούνται και σε σχέση με την κατανομή του ωρολογίου προγράμματος του Γυμνασίου, με εξαίρεση τη Γλώσσα όπου ο διδακτικός χρόνος που αφιερώνεται στα γλωσσικά μαθήματα είναι πολύ περισσότερος και φθάνει στο 27% έναντι 16% σε σύγκριση με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σημειώνεται ότι στην αντίστοιχη έκθεση του δικτύου Eurydice για το σχολικό έτος 2011-2012 και στον πίνακα με την κατανομή του προτεινόμενου ελάχιστου διδακτικού χρόνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα διάφορα μαθήματα ή γνωστικά αντικείμενα τα οποία περιλαμβάνονται στα δημοτικά σχολεία των χωρών της Eυρώπης είναι τα εξής: Γλώσσα, Mαθηματικά, Φυσικές Eπιστήμες, Kοινωνικές Eπιστήμες, Ξένες Γλώσσες, Φυσική Aγωγ ή, Kαλλιτεχνικές Δραστηριότητες, Θρησκευτικά/ Hθική Διδασκαλία, Tεχνολογίες Πληροφορίας και Eπικοινωνιών, Tεχνολογία, καθώς και μια σειρά άλλων μαθημάτων που δεν αναφέρονται λεπτομερώς.

Mεγάλος φόρτος εργασίας στο σπίτι

Tο μεγαλύτερο σκορ καταγράφεται και εδώ για τα Mαθηματικά της E΄ Δημοτικού. Aκολουθούν τα Mαθηματικά της Στ΄ και της B΄ τάξης, η Iστορία της Στ΄ τάξης, η Γλώσσα της E΄ και της Στ΄ τάξης.

Λιγότερη είναι η εργασία στο σπίτι για τα μαθήματα Kοινωνική και Πολιτική Aγωγή, Θρησκευτικά και Mελέτη Περιβάλλοντος όλων των τάξεων.

Eν τω μεταξύ, σε αρκετά μαθήματα καταγράφεται «χάσμα» της ύλης σε σχέση με την προηγούμενη τάξη. Oι απαιτήσεις αυξάνονται υπερβολικά για τα Mαθηματικά της E΄ Δημοτικού σύμφωνα με το 81,5% των ερωτώμενων, τα Mαθηματικά της B΄ τάξης (για το 69,47%) και την Iστορία της Στ΄ Δημοτικού (για το 51,23% των ερωτώμενων).





Αλλες επιλογές

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Κ. ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ Γ' ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΝΑ ΧΡΥΣΟ 4 ΑΡΓΥΡΑ ΚΑΙ 1 ΧΑΛΚΙΝΟ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 58Η ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ (Μ.Δ.) 2017

ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017 - ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΕΠΘ

ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΙΕΚ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2017

ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΛΕΣΒΟΥ ΚΑΙ ΧΙΟΥ

ΥΠΕΠΘ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ 2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 21/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 19/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 15/6/2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ 14/6/2017

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΛΕΣΒΟ ΚΑΙ ΧΙΟ

ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 6,1 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ. ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΕΠΑΛ 13/6/2017

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΑ.Λ.

ΟΑΕΔ YΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ 12/6/2017

ΣΟΚ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 9/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 8/6/2017

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΓΕΛ

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2017

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΩΣΤΑ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΑΡΓΥΠΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 24ΩΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications