Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου
Νομολογία και Γνωμοδοτήσεις
Νόμοι
Δικαστικές αποφάσεις
Αποφάσεις Πρωθυπουργού
Προεδρικά Διατάγματα
Υπουργικές Αποφάσεις
Εγκύκλιοι
Νόμοι Υπουργικές Απόφασεις Εγκύκλιοι Τροπολογίες Νομολογίες & Γνωμοδοτήσεις για την Ειδική Αγωγή ΕΕΠ κλπ
Τροπολογίες-Ερωτήσεις-Επερωτήσεις-Τοποθετήσεις- Απαντήσεις
Αποφάσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Αλλες Αποφάσεις
Σχέδια Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1597164265
Online: 240
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

 Logo

25-06-2015 Απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσου Κουράκη, στην Επίκαιρη Ερώτηση αναφορικά με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου Δράμας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Αναφορικά με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα για το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου Δράμας, ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσος Κουράκης, τόνισε τα εξής:

 Για το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί ένα πάρα πολύ κρίσιμο και ουσιαστικό ζήτημα.

Υπάρχει η πολιτική βούληση για την αναβάθμιση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την ισχυροποίηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο θα συνεχίσει να συζητά διεξοδικά με όλους τους φορείς της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Η περιοχή του Παρανεστίου αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Ελλάδα σχετικά με τις δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σε θέματα οικολογίας, την μετάδοση μιας εναλλακτικής οικολογικής συνείδησης και μιας καλλιεργητικής κουλτούρας βιολογικής και παραδοσιακής γεωργίας.
Το Υπουργείο δεν επιθυμεί κανενός είδους περιορισμό στην λειτουργία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου και δεν τίθεται κανένα θέμα περιορισμού της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ολόκληρης της χώρας.

Ρόλος των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δεν είναι να ενισχύουν την επισκεψιμότητα των πολιτών σε έναν τόπο, αλλά να ευαισθητοποιούν την εκπαιδευτική κοινότητα των περιοχών εμβέλειάς τους. Εάν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Παρανεστίου στόχευε στην προσέλκυση επισκεπτών από άλλα μέρη της Ελλάδας στην πόλη, τότε ίσως να υπήρχε απόκλιση από τους εκπαιδευτικούς του στόχους.  Στόχος του Υπουργείου είναι η διεύρυνσή του ρόλου των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Σε αυτή λοιπόν την κατεύθυνση έχουν δοθεί οι σχετικές οδηγίες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου.

 Η απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αξιότιμο συνάδελφο για την ερώτησή του και για την ευκαιρία που μου δίνει να ξεκαθαρίσω το συγκεκριμένο ζήτημα που θέτει και το οποίο αφορά στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου.

Θα ήθελα προκαταβολικά να τονίσω ότι για το Υπουργείο Παιδείας η περιβαλλοντική εκπαίδευση αποτελεί ένα πάρα πολύ κρίσιμο και ουσιαστικό ζήτημα. Είναι δεδομένο ότι εγγράφεται στις προτεραιότητές μας η βούληση για αναβάθμιση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αλλά και για την ισχυροποίηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ως ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Επίσης, θα ήθελα με την ευκαιρία αυτή να τονίσω ότι το έργο του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας κατανοώντας απόλυτα ότι εγγράφεται σε μια οικολογική παράδοση που έχει αναπτυχθεί σε μια περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται σε θέματα οικολογίας και σημαντικοί φορείς της κοινωνίας των πολιτών. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Στο πλαίσιο αυτό η μετάδοση μιας εναλλακτικής οικολογικής συνείδησης στους μαθητές και γενικότερα στην εκπαιδευτική κοινότητα αποτελεί ουσιαστικό στόχο και είναι σαφές ότι η περιοχή ιδιαίτερα του Παρανεστίου αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Ελλάδα. Αναφέρομαι βέβαια και στις δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σε θέματα οικολογίας αλλά και στη μετάδοση μιας καλλιεργητικής κουλτούρας βιολογικής και παραδοσιακής γεωργίας που αναπτύσσεται στην περιοχή.

Σε όλο αυτό το πλέγμα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιθυμεί να συμβάλλει στη συνέχιση αυτής της παράδοσης μεταξύ άλλων και με την ενίσχυση της λειτουργίας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της περιοχής.

Εκ προοιμίου λοιπόν και για να μην έχουμε παρεξηγήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι δεν επιθυμούμε κανενός είδους περιορισμό στη λειτουργία του Κέντρου πέραν βεβαίως των όσων προβλέπονται από το πλαίσιο λειτουργίας του και της στοχοθεσίας που έχει τεθεί για την εκπαιδευτική του δράση.

Όπως, λοιπόν, αναφέρεται στη σχετική υπουργική απόφαση του 2011, η οποία δεν έχει ανακληθεί, δεν έχει αλλάξει, οι δραστηριότητες των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στο συγκεκριμένο κέντρο, εστιάζουν κατά τα 2/3 σε δράσεις που απευθύνονται κατά προτεραιότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής εμβέλειάς τους. Το άλλο 1/3 της δράσης τους αφιερώνεται στην προετοιμασία των δράσεων αυτών, οι οποίες έχουν ως σημείο αναφορά πάντοτε την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σ’ αυτήν λοιπόν την κατεύθυνση το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε τη σχετική εγκύκλιο του Φεβρουαρίου, με την οποία αποσαφηνίζεται η στόχευση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους φορείς των τοπικών κοινωνιών με έμφαση στις περιοχές εμβέλειας στις οποίες ανήκουν.

Αυτή είναι η λογική της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όπως προβλέπεται από το υφιστάμενο πλαίσιο. Νομίζω ότι αυτή είναι και η λογική της χωρικής τους κατανομής. Άλλωστε η περιοχή εμβέλειας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου περιλαμβάνει όλους τους νομούς της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Κατά συνέπεια δεν τίθεται απολύτως κανένα θέμα κατά την αντίληψή μας περιορισμού της λειτουργίας του, όπως δεν τίθεται και κανένα θέμα περιορισμού της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ολόκληρης της χώρας.

Θα ήθελα εντούτοις να τονίσω ότι ο ρόλος των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δεν είναι να ενισχύουν την επισκεψιμότητα των πολιτών σε έναν τόπο, αλλά να ευαισθητοποιούν την εκπαιδευτική κοινότητα των περιοχών εμβέλειάς τους. Φαντάζομαι ότι σ’ αυτό συμφωνούμε. Σ’ αυτή, λοιπόν, την κατεύθυνση έχουν δοθεί σχετικές οδηγίες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας στις οποίες θα αναφερθώ αναλυτικά στη δευτερολογία μου.

Δευτερολογία

Ακούγοντας με προσοχή τις παρατηρήσεις του αξιότιμου συναδέλφου, θα ήθελα να υπογραμμίσω και να επαναλάβω ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει ως μοναδικό και απαρέγκλιτο στόχο του τη στήριξη και αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης. Έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμα, αγαπητέ κύριε συνάδελφε. Και στο πλαίσιο αυτό, θα ήθελα να εκφράσω δημοσίως τη διάθεση του Υπουργείου να συνεχίσει να συζητά διεξοδικά με όλους τους φορείς περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης, όπως άλλωστε πράττει από την πρώτη ημέρα, και να παρεμβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στην κατεύθυνση της ισχυροποίησης των δομών αυτών.

Γνωρίζουμε ότι αυτή τη στιγμή λειτουργεί στη χώρα μας ένα σημαντικό πλέγμα δομών περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης κι εδώ θέλω να πω ότι αυτό προφανώς το πλέγμα δεν είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της σημερινής Κυβέρνησης. Είναι μια πολύχρονη προσπάθεια που, βεβαίως σε συνεργασία και με τις τοπικές κοινωνίες, έχει αναβαθμίσει και είναι κόσμημα πραγματικά η λειτουργία αυτών των κέντρων.

Προφανώς, επομένως, επιθυμούμε τη διεύρυνσή του, αλλά και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Έτσι, λοιπόν, με αυτήν την αντίληψη, δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση στην αντιμετώπιση του Κέντρου Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης του Παρανεστίου Δράμας. Οι κατευθύνσεις που δίνονται από τις υπηρεσίες του Υπουργείου κινούνται αποκλειστικά στους άξονες που προανέφερα κι όπως υπογραμμίστηκε και στην αρχική μου τοποθέτηση, η λειτουργία των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης καλύπτει ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές, όπως αυτές περιλαμβάνονται στις διοικητικές περιφέρειες της χώρας. Από αυτές τις διοικητικές περιφέρειες άλλες έχουν λιγότερους κατοίκους, άλλες έχουν περισσότερους κατοίκους. Έτσι είναι τα πράγματα. Αυτό υπαγορεύεται από το πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Κέντρων και δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί σε ό,τι αφορά τους στόχους της περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης που παρέχεται από τα Κέντρα. Ο στόχος τους δεν είναι να προωθήσουν -και θα ήθελα να το επαναλάβω αυτό- την επισκεψιμότητα μιας πόλης, αλλά να συμβάλλουν στην εκπαιδευτική διαδικασία στην περιοχή εμβέλειάς τους.

Θα ήθελα αυτό να γίνει κατανοητό, ώστε να μην συγχέονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι με τη διάθεση για ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της οικονομίας μιας περιοχής, η οποία είναι βεβαίως θεμιτή και προβληματίζει τους κατοίκους. Μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς άλλους τρόπους, αλλά ο σκοπός των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης είναι πολύ συγκεκριμένος, όσον αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία και την αλλαγή της νοοτροπίας.

Επανέρχομαι στο σημείο αυτό, διότι αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα που εγείρετε στη γραπτή ερώτησή σας σε συνέχεια της οποίας καταθέσατε την επίκαιρη που συζητούμε σήμερα. Εάν, λοιπόν, το Κέντρο Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου στόχευε στην προσέλκυση επισκεπτών από άλλα μέρη της Ελλάδας στην πόλη, τότε ίσως να υπήρχε απόκλιση από τους εκπαιδευτικούς στόχους.

Εντούτοις, όπως ορθά αναφέρετε και εσείς, το υφιστάμενο πλαίσιο δεν απαγορεύει ρητά την όποια δράση που ενδεχομένως να υπερβαίνει την περιοχή αρμοδιότητας του Κέντρου. Πρέπει να σας πω ότι στον κατάλογο που έχω για τις δραστηριότητες του Κέντρου αυτήν τη χρονιά, στη δική μας Κυβέρνηση και μετά την εγκύκλιο που λέτε, διαβάζω ότι τα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετέχουν είναι από οποιαδήποτε άλλη περιοχή εκτός από τη δική σας. Δεν λέω ότι κακώς γίνεται, απλώς το επισημαίνω. Διαβάζω με τη σειρά, σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις εξής περιοχές: Πολίχνη, Πολίχνη, Ορεστιάδα, Αμπελόκηποι, Μουδανιά, Μουδανιά, Σέρρες, Κάλυμνος, Γιαννιτσά κ.ά. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι κάθε άλλο παρά βάζουμε εμπόδια σε αυτήν την δράση.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ότι στην κατεύθυνση αυτή το Υπουργείο Παιδείας παραμένει αρωγός στις προσπάθειες του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου, όπως και των άλλων Κέντρων. Και εγώ προσωπικά και το Υπουργείο είμαστε στη διάθεσή σας και στη διάθεση όλων των φορέων της περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης για κάθε επεξεργασία που θα συμβάλει στην προώθηση του έργου τους.


 Δημοσιεύτηκε  στο www.seepeaa.gr  και

Σεεπεαα www.seepeaa.gr | Facebook



Αλλες επιλογές

ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΚΕ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΜΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ 29/6/2016 Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΗ ΣΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΚΕ H ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΑΕ ΚΛΠ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΦΙΛΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ν.ΦΙΛΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

ΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Η ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΒΠ

ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΚΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ Ο Γ. ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ ΦΙΛΗ: ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΙΑΙΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΦΙΛΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ''ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΔΔΥ''

ΟΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ''ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ'' ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΚΕΑΤ ΚΛΠ

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΕΩΣ 2ΟΟΟ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΣΠΑ ΣΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΕΠ & ΕΒΠ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ: ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΤΟ 2011 ΓΙΑ ΤΟ ΕΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΠ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΑΛΤΑ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ-ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ Π.Δ. 176/2014.



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications