Σάββατο, 4 Απριλίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου
Νομολογία και Γνωμοδοτήσεις
Νόμοι
Δικαστικές αποφάσεις
Αποφάσεις Πρωθυπουργού
Προεδρικά Διατάγματα
Υπουργικές Αποφάσεις
Εγκύκλιοι
Νόμοι Υπουργικές Απόφασεις Εγκύκλιοι Τροπολογίες Νομολογίες & Γνωμοδοτήσεις για την Ειδική Αγωγή ΕΕΠ κλπ
Τροπολογίες-Ερωτήσεις-Επερωτήσεις-Τοποθετήσεις- Απαντήσεις
Αποφάσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Αλλες Αποφάσεις
Σχέδια Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1600103563
Online: 239
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

 Logo

25-06-2015 Απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσου Κουράκη, στην Επίκαιρη Ερώτηση αναφορικά με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου Δράμας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Αναφορικά με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και συγκεκριμένα για το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου Δράμας, ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσος Κουράκης, τόνισε τα εξής:

 Για το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί ένα πάρα πολύ κρίσιμο και ουσιαστικό ζήτημα.

Υπάρχει η πολιτική βούληση για την αναβάθμιση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την ισχυροποίηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο θα συνεχίσει να συζητά διεξοδικά με όλους τους φορείς της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Η περιοχή του Παρανεστίου αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Ελλάδα σχετικά με τις δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σε θέματα οικολογίας, την μετάδοση μιας εναλλακτικής οικολογικής συνείδησης και μιας καλλιεργητικής κουλτούρας βιολογικής και παραδοσιακής γεωργίας.
Το Υπουργείο δεν επιθυμεί κανενός είδους περιορισμό στην λειτουργία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου και δεν τίθεται κανένα θέμα περιορισμού της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ολόκληρης της χώρας.

Ρόλος των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δεν είναι να ενισχύουν την επισκεψιμότητα των πολιτών σε έναν τόπο, αλλά να ευαισθητοποιούν την εκπαιδευτική κοινότητα των περιοχών εμβέλειάς τους. Εάν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Παρανεστίου στόχευε στην προσέλκυση επισκεπτών από άλλα μέρη της Ελλάδας στην πόλη, τότε ίσως να υπήρχε απόκλιση από τους εκπαιδευτικούς του στόχους.  Στόχος του Υπουργείου είναι η διεύρυνσή του ρόλου των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Σε αυτή λοιπόν την κατεύθυνση έχουν δοθεί οι σχετικές οδηγίες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου.

 Η απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αξιότιμο συνάδελφο για την ερώτησή του και για την ευκαιρία που μου δίνει να ξεκαθαρίσω το συγκεκριμένο ζήτημα που θέτει και το οποίο αφορά στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου.

Θα ήθελα προκαταβολικά να τονίσω ότι για το Υπουργείο Παιδείας η περιβαλλοντική εκπαίδευση αποτελεί ένα πάρα πολύ κρίσιμο και ουσιαστικό ζήτημα. Είναι δεδομένο ότι εγγράφεται στις προτεραιότητές μας η βούληση για αναβάθμιση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αλλά και για την ισχυροποίηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ως ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό αντικείμενο.

Επίσης, θα ήθελα με την ευκαιρία αυτή να τονίσω ότι το έργο του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας κατανοώντας απόλυτα ότι εγγράφεται σε μια οικολογική παράδοση που έχει αναπτυχθεί σε μια περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται σε θέματα οικολογίας και σημαντικοί φορείς της κοινωνίας των πολιτών. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Στο πλαίσιο αυτό η μετάδοση μιας εναλλακτικής οικολογικής συνείδησης στους μαθητές και γενικότερα στην εκπαιδευτική κοινότητα αποτελεί ουσιαστικό στόχο και είναι σαφές ότι η περιοχή ιδιαίτερα του Παρανεστίου αποτελεί σημείο αναφοράς για ολόκληρη την Ελλάδα. Αναφέρομαι βέβαια και στις δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σε θέματα οικολογίας αλλά και στη μετάδοση μιας καλλιεργητικής κουλτούρας βιολογικής και παραδοσιακής γεωργίας που αναπτύσσεται στην περιοχή.

Σε όλο αυτό το πλέγμα η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιθυμεί να συμβάλλει στη συνέχιση αυτής της παράδοσης μεταξύ άλλων και με την ενίσχυση της λειτουργίας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της περιοχής.

Εκ προοιμίου λοιπόν και για να μην έχουμε παρεξηγήσεις θα ήθελα να τονίσω ότι δεν επιθυμούμε κανενός είδους περιορισμό στη λειτουργία του Κέντρου πέραν βεβαίως των όσων προβλέπονται από το πλαίσιο λειτουργίας του και της στοχοθεσίας που έχει τεθεί για την εκπαιδευτική του δράση.

Όπως, λοιπόν, αναφέρεται στη σχετική υπουργική απόφαση του 2011, η οποία δεν έχει ανακληθεί, δεν έχει αλλάξει, οι δραστηριότητες των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στο συγκεκριμένο κέντρο, εστιάζουν κατά τα 2/3 σε δράσεις που απευθύνονται κατά προτεραιότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής εμβέλειάς τους. Το άλλο 1/3 της δράσης τους αφιερώνεται στην προετοιμασία των δράσεων αυτών, οι οποίες έχουν ως σημείο αναφορά πάντοτε την εκπαιδευτική κοινότητα.

Σ’ αυτήν λοιπόν την κατεύθυνση το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε τη σχετική εγκύκλιο του Φεβρουαρίου, με την οποία αποσαφηνίζεται η στόχευση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους φορείς των τοπικών κοινωνιών με έμφαση στις περιοχές εμβέλειας στις οποίες ανήκουν.

Αυτή είναι η λογική της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όπως προβλέπεται από το υφιστάμενο πλαίσιο. Νομίζω ότι αυτή είναι και η λογική της χωρικής τους κατανομής. Άλλωστε η περιοχή εμβέλειας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου περιλαμβάνει όλους τους νομούς της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Κατά συνέπεια δεν τίθεται απολύτως κανένα θέμα κατά την αντίληψή μας περιορισμού της λειτουργίας του, όπως δεν τίθεται και κανένα θέμα περιορισμού της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ολόκληρης της χώρας.

Θα ήθελα εντούτοις να τονίσω ότι ο ρόλος των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δεν είναι να ενισχύουν την επισκεψιμότητα των πολιτών σε έναν τόπο, αλλά να ευαισθητοποιούν την εκπαιδευτική κοινότητα των περιοχών εμβέλειάς τους. Φαντάζομαι ότι σ’ αυτό συμφωνούμε. Σ’ αυτή, λοιπόν, την κατεύθυνση έχουν δοθεί σχετικές οδηγίες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας στις οποίες θα αναφερθώ αναλυτικά στη δευτερολογία μου.

Δευτερολογία

Ακούγοντας με προσοχή τις παρατηρήσεις του αξιότιμου συναδέλφου, θα ήθελα να υπογραμμίσω και να επαναλάβω ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει ως μοναδικό και απαρέγκλιτο στόχο του τη στήριξη και αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης. Έχουμε πολλά να κάνουμε ακόμα, αγαπητέ κύριε συνάδελφε. Και στο πλαίσιο αυτό, θα ήθελα να εκφράσω δημοσίως τη διάθεση του Υπουργείου να συνεχίσει να συζητά διεξοδικά με όλους τους φορείς περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης, όπως άλλωστε πράττει από την πρώτη ημέρα, και να παρεμβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στην κατεύθυνση της ισχυροποίησης των δομών αυτών.

Γνωρίζουμε ότι αυτή τη στιγμή λειτουργεί στη χώρα μας ένα σημαντικό πλέγμα δομών περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης κι εδώ θέλω να πω ότι αυτό προφανώς το πλέγμα δεν είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της σημερινής Κυβέρνησης. Είναι μια πολύχρονη προσπάθεια που, βεβαίως σε συνεργασία και με τις τοπικές κοινωνίες, έχει αναβαθμίσει και είναι κόσμημα πραγματικά η λειτουργία αυτών των κέντρων.

Προφανώς, επομένως, επιθυμούμε τη διεύρυνσή του, αλλά και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική κοινότητα και τις τοπικές κοινωνίες. Έτσι, λοιπόν, με αυτήν την αντίληψη, δεν υπάρχει κάποια εξαίρεση στην αντιμετώπιση του Κέντρου Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης του Παρανεστίου Δράμας. Οι κατευθύνσεις που δίνονται από τις υπηρεσίες του Υπουργείου κινούνται αποκλειστικά στους άξονες που προανέφερα κι όπως υπογραμμίστηκε και στην αρχική μου τοποθέτηση, η λειτουργία των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης καλύπτει ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές, όπως αυτές περιλαμβάνονται στις διοικητικές περιφέρειες της χώρας. Από αυτές τις διοικητικές περιφέρειες άλλες έχουν λιγότερους κατοίκους, άλλες έχουν περισσότερους κατοίκους. Έτσι είναι τα πράγματα. Αυτό υπαγορεύεται από το πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των Κέντρων και δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να υπογραμμίσω ότι οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί σε ό,τι αφορά τους στόχους της περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης που παρέχεται από τα Κέντρα. Ο στόχος τους δεν είναι να προωθήσουν -και θα ήθελα να το επαναλάβω αυτό- την επισκεψιμότητα μιας πόλης, αλλά να συμβάλλουν στην εκπαιδευτική διαδικασία στην περιοχή εμβέλειάς τους.

Θα ήθελα αυτό να γίνει κατανοητό, ώστε να μην συγχέονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι με τη διάθεση για ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της οικονομίας μιας περιοχής, η οποία είναι βεβαίως θεμιτή και προβληματίζει τους κατοίκους. Μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς άλλους τρόπους, αλλά ο σκοπός των Κέντρων Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης είναι πολύ συγκεκριμένος, όσον αφορά την εκπαιδευτική διαδικασία και την αλλαγή της νοοτροπίας.

Επανέρχομαι στο σημείο αυτό, διότι αποτελεί ένα από τα βασικά θέματα που εγείρετε στη γραπτή ερώτησή σας σε συνέχεια της οποίας καταθέσατε την επίκαιρη που συζητούμε σήμερα. Εάν, λοιπόν, το Κέντρο Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου στόχευε στην προσέλκυση επισκεπτών από άλλα μέρη της Ελλάδας στην πόλη, τότε ίσως να υπήρχε απόκλιση από τους εκπαιδευτικούς στόχους.

Εντούτοις, όπως ορθά αναφέρετε και εσείς, το υφιστάμενο πλαίσιο δεν απαγορεύει ρητά την όποια δράση που ενδεχομένως να υπερβαίνει την περιοχή αρμοδιότητας του Κέντρου. Πρέπει να σας πω ότι στον κατάλογο που έχω για τις δραστηριότητες του Κέντρου αυτήν τη χρονιά, στη δική μας Κυβέρνηση και μετά την εγκύκλιο που λέτε, διαβάζω ότι τα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετέχουν είναι από οποιαδήποτε άλλη περιοχή εκτός από τη δική σας. Δεν λέω ότι κακώς γίνεται, απλώς το επισημαίνω. Διαβάζω με τη σειρά, σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις εξής περιοχές: Πολίχνη, Πολίχνη, Ορεστιάδα, Αμπελόκηποι, Μουδανιά, Μουδανιά, Σέρρες, Κάλυμνος, Γιαννιτσά κ.ά. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι κάθε άλλο παρά βάζουμε εμπόδια σε αυτήν την δράση.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ότι στην κατεύθυνση αυτή το Υπουργείο Παιδείας παραμένει αρωγός στις προσπάθειες του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρανεστίου, όπως και των άλλων Κέντρων. Και εγώ προσωπικά και το Υπουργείο είμαστε στη διάθεσή σας και στη διάθεση όλων των φορέων της περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης για κάθε επεξεργασία που θα συμβάλει στην προώθηση του έργου τους.


 Δημοσιεύτηκε  στο www.seepeaa.gr  και

Σεεπεαα www.seepeaa.gr | Facebook



Αλλες επιλογές

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ, ΣΚΟΠΙΜΩΣ, ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ

ΨΗΦΙΣΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ myschool

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ/ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ/ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕ.Δ.Δ.Υ, ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΔΔΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔOΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΚΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΕΥΡΥΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ(ΣΥΡΙΖΑ) ΚΑ ΗΡΩ ΔΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ κ. ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ( ΚΕ.Δ.Δ.Υ)

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΙΣ 18-7-2011, ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΚΑΣ ΒΟΖΕΜΠΕΡΓΚ, ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΠΗΛΙΩΤΩΠΟΥΛΟΥ ΆΡΗ: ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΥΣΕΕΠ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.

ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ: ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: "ΣΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟ

ΕΡΩΤΗΣΗ Κ.Ο. ΚΚΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ»

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΔ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: «ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΧΡΥΣΑΣ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 400 ΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Γ.ΣΚΟΥΛΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΣΜΙΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΙΠΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΦΩΤΗ ΚΟΥΒΕΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΠΘ : ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟΥΣ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΥΠΕΠΘ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ : ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΗΝΙΑΙΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ 176 ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ κ. ΘΟΔΩΡΗ ΔΡΙΤΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ Η ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ( ΕΕΠ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΕΒΠ) ΤΩΝ ΚΕΔΔΥ ΚΑΙ ΣΜΕΑΕ;

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΕΠΘ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Θ.ΔΡΙΤΣΑ & Τ.ΚΟΥΡΑΚΗ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ – ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ Η ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ;

TA ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΜΙΛΙΑ 3/9/2008 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 3-9-2008 ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ TOY ΠΑΣΟΚ Φ. ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Κ.Κ.Ε. ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ : ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΔΑΥ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications