Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΥΣΕΕΠ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ Δ/ΝΤΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΥΣΕΕΠ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΕΠ ΕΒΠ ΣΥΝΑΦΕΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΛΠ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΚΥΣΕΕΠ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΕΠ, ΕΒΠ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ: ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΑΕ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΑΕ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) ΘΕΣΣΑΛIΑΣ
ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ: ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. 5/10/2016
ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ( Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ TOΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΕΕΠ ΒΑΣΙΛΗ ΒΟΥΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. & ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΤΙΣ ΣΥΝΑΦΕΙΕΣ ΜΤΧ ΑΠΟ ΤΟ Ι.Ε.Π.-ΤΟΝ ΑΣΕΠ-ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2016-17
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΕΕΠ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΥΣΕΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΥΣΕΕΠ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1605014509
Online: 453
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ: ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2016 21.30
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ: ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
 

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η  ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

    Του Δημήτρη Παπαευθυμίου

     Αιρετού στο ΚΥΣΕΕΠ

 

Η τροπολογία που κατέθεσε το ΥΠΠΕΘ και αφορά τα Τμήματα Ένταξης , αναφέρει ότι σκοπός του Τ.Ε. είναι η πλήρης ένταξη του μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον, δηλώνοντας  ότι η αντίληψη των ιθυνόντων του ΥΠΠΕΘ είναι πως, οι μαθητές με ειδικές ανάγκες ή και αναπηρία, εν δυνάμει έχουν πρόβλημα ένταξης στο περιβάλλον της τάξης και όχι μαθησιακές δυσκολίες που πρέπει μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα να αντιμετωπιστούν.

Επίσης υποστηρίζει ότι στόχος του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης , σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης,  είναι να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητες και διδακτικές πρακτικές, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

 Δηλαδή να κάνουν οι δύο εκπαιδευτικοί ουσιαστικές αλλαγές στο πρόγραμμα και στο περιβάλλον της τάξης , προς όφελος του μαθητή με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.

Άραγε πόσο εφικτό σήμερα είναι αυτό και τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν;

Αρκεί  αυτή η ασαφής διάταξη  που προτείνεται για να δημιουργηθεί ένα κατάλληλα εκπαιδευτικό περιβάλλον και μάλιστα συνεργατικό; Μπορεί κάποιος να το φανταστεί στην Β΄θμια εκπαίδευση με τον περιορισμένο αριθμό των ειδικών εκπαιδευτικών;

Αναλύοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτός  καλείται να κάνει παρεμβάσεις στις διαπιστωμένες δυσκολίες των μαθητών,  που έχουν να κάνουν με την γραφή, τον αργό ρυθμό ανάγνωσης, την παραγωγή του λόγου, γραπτού ή προφορικού, τα μαθηματικά, την κατανόηση κειμένου κ.α.

Επίσης καλείται να εκπαιδεύσει τον μαθητή στην απόκτηση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών διαχείρισης της γνώσης, να δομήσει το πρόγραμμα μελέτης στο σπίτι και να υποστηρίξει την αυτοεκτίμησή του καθώς  και την αποδοχή του από τους συμμαθητές του.

Στο ΤΕ ο εκπαιδευτικός  είναι σε διαδικασία διαρκούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή, καταρτίζοντας και εφαρμόζοντας το κατάλληλο ατομικό μαθησιακό πρόγραμμα  και αξιολογώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα  την  αποτελεσματικότητα των τεχνικών που εφαρμόζει. Στην διαμόρφωση του ατομικού προγράμματος, οφείλει να έχει άμεση και ουσιαστική συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΔΔΥ και τον σύμβουλο ειδικής αγωγής.

Στην απάντηση του ΥΠΠΕΘ για τις αρνητικές κριτικές που ασκήθηκαν στην συγκεκριμένη τροπολογία, αναφέρθηκε  ότι γνώμονας της πρότασης παροχής της υποστήριξης του μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εντός της τάξης του , ήταν ακριβώς το να μην στιγματίζεται ο μαθητής με την απόσυρσή του σε ιδιαίτερο χώρο και να μην γκετοποιείται και χλευάζεται από τους άλλους συμμαθητές .

Μα αν υποθέσουμε ότι ένας μαθητής, στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης του δεν τα καταφέρνει, είναι βέβαιο ότι θα βιώσει την απόρριψη, την διαφορετικότητα, την αναξιότητα και τον χλευασμό των άλλων, αφού θα βρίσκεται σε συνεχή σύγκριση της απόδοσής του με την απόδοση των  συμμαθητών  του.

Τις περισσότερες φορές, η κοροϊδία και τα αρνητικά σχόλια των συμμαθητών είναι μικρότερα έως ασήμαντα όταν ο συμμαθητής τους παίρνει βοήθεια στο τμήμα ένταξης, δείχνουν κατανόηση στις δυσκολίες του και επικροτούν με μεγαλύτερη διάθεση την προσπάθεια και την πρόοδό του.

Αν σύμφωνα με την τροπολογία η υποστήριξη του μαθητή θα γίνεται μέσα στην τάξη, ο εκπαιδευτικός  του τμήματος ένταξης τι εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  θα εφαρμόζει;  Αυτό του προγράμματος της τάξης ή το εξατομικευμένο βάση των αναγκών του μαθητή;

Και γιατί, κατά την άποψη του ΥΠΠΕΘ αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της ένταξης του μαθητή;

Και γιατί το διαφοροποιημένο πρόγραμμα του εν λόγω μαθητή δεν θα προκαλέσει την περιέργεια και την αποδιοργάνωση των άλλων μαθητών;

Και ο μαθητής;  Θα αισθάνεται καλά όταν ο δικός του δάσκαλος ακολουθεί γι΄ αυτόν ένα διαφορετικό και συνήθως πιο απλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα;

Άραγε οι λίγες ώρες απομάκρυνσής του από την τάξη  είναι τροχοπέδη για την ένταξή του; Οι άλλες ώρες που  βρίσκεται στην τάξη του δεν έχουν δυναμική προσαρμογής;

Με την αντίληψη του ΥΠΠΕΘ, καλύτερη συγκέντρωση θα έχει ο μαθητής στην τάξη με όλους τους συμμαθητές, απ΄ ότι στο ΤΕ. Θα είναι πιο παραγωγικός ίσως.

Και τελικά οι δύο εκπαιδευτικοί πως θα συνεργάζονται μέσα στην τάξη, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των μαθητών, οι οποίες θα έχουν μεγάλες διαφορές; Και αν συμβεί να είναι περισσότεροι του ενός οι μαθητές της τάξης που θα έχουν ανάγκη εκπαιδευτικής στήριξης, πως θα τα καταφέρει ο εκπαιδευτικός του ΤΕ, παρέχοντας ταυτόχρονα τις ίδιε ς εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε όλους;

        Αναγνωρίζοντας τον θεσμό του ΤΕ ως δομή της ειδικής εκπαίδευσης μέσα στο γενικό σχολείο και τις ιδιαίτερες ανάγκες που καλύπτει, θα πρέπει να γίνει αποδεκτή η αναγκαιότητα να ιδρυθεί ΤΕ  σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα, τόσο της Α΄θμιας, όσο και της Β΄ θμιας εκπαίδευσης και η πολιτεία και ιδιαίτερα το ΥΠΠΕΘ, οφείλει να τα στελεχώσει με κατάλληλο προσωπικό και να τα υποστηρίξει.

Οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ έχουν ανάγκη από προγράμματα επιμόρφωσης σε θέματα εντοπισμού και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, στην εκπόνηση των εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στήριξης των  μαθητών σε εκπαιδευτικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Κάθε σκέψη για διεύρυνση των παρεχόμενων  εκπαιδευτικών υπηρεσιών των εκπαιδευτικών των ΤΕ και σε άλλες εκπαιδευτικές μονάδες, θα έχει σαν αποτέλεσμα την κατάργηση στην πράξη του αναγκαίου αυτού θεσμού.

Η τροπολογία που κατέθεσε το ΥΠΠΕΘ, είναι έξω από την φιλοσοφία και τους σκοπούς της λειτουργίας των ΤΕ, γι΄ αυτό πρέπει να αποσυρθεί.

Όσοι εκ των συμβούλων του υπουργού Παιδείας τον έπεισαν για την αναγκαιότητα αυτής της τροπολογίας, με την προχειρότητα που την διακρίνει, ίσως πρέπει να επαναξιολογηθούν από την πολιτική ηγεσία.

                              ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ


Δημοσιεύτηκε στο www.seepeaa.gr




Αλλες επιλογές

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΕΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

O ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΠΘ

ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΥΣΕΕΠ-ΠΥΣΕΕΠ

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΕΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΣΤΙΣ 7-11-2012

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΣΕΕΠ-ΠΥΣΕΕΠ 2012

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Υ.Σ.Ε.Ε.Π., Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)

Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Ενημερώσεις Αιρετών

K.Y.Σ.Ε.Ε.Π.

Εκλογές 2006



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications