Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Π.Δ. 1/2003
Καταστατικό
Μέλη
Δ.Σ.
Αντιπρόσωποι
Ανακοινώσεις
Ενημερώσεις
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1597258254
Online: 228
ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η 3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Την Τρίτη 21/6/2016 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας η τρίτη  συνάντηση της Επιτροπής για τον Ανασχεδιασμό και Αναβάθμιση της Ειδικής Εκπαίδευσης με τη συμμετοχή και της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, που εκπροσωπήθηκε από την κα Αλμπάνη Χριστίνα, και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής που εκπροσωπήθηκε από την πρόεδρο κα Μπουλμέτη Γεωργία. Από πλευράς Υπουργείου παρευρέθηκαν ο κος Π. Κασσιανός, σύμβουλος του Υπουργού για τα θέματα Ειδικής Εκπαίδευσης.

Στην εισήγησή του ο κος Κασσιανός επισήμανε ότι η συγκεκριμένη συνάντηση θα αφιερωθεί κυρίως στην δευτεροβάθμια ειδική εκπαίδευση και στον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν οι διάφορες υποεπιτροπές. Ανακοινώθηκε επίσης πως για την καλύτερη λειτουργία των υποεπιτροπών ορίζονται οι παρακάτω συντονιστές:

  • στην υποεπιτροπή των τμημάτων ένταξης ορίζεται ο κος Μουταβελής, σχολικός σύμβουλος.
  • στην υποεπιτροπή της συνεκπαίδευσης ορίζεται ο κος Κατσούλης, διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας.
  • στην υποεπιτροπή για την λειτουργία των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ορίζεται ο κος  Μπαλαμώτης, σχολικός σύμβουλος
  • στην υποεπιτροπή για τα Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια ορίζεται ο κος Άντζακας Γ., διευθυντής του Ειδικού Γυμνασίου και Λυκείου Αργυρούπολης.
  • στην υποεπιτροπή για τα Τ.Ε.Ε. ορίζεται η κα Χαϊκάλη, διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κωφών - Βαρηκόων Αθήνας.

Οι συντονιστές των υποομάδων θα επικοινωνήσουν με τα μέλη της ομάδας τους ώστε να ξεκινήσει η λειτουργία τους και να παραδοθούν πορίσματα και προτάσεις μέχρι τις 15/7/2016. Στόχος είναι να γίνουν νομοθετικές παρεμβάσεις μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Από την πλευρά της Ομοσπονδίας πρέπει να οριστούν επιπλέον κάποιοι εκπρόσωποι για τις υποεπιτροπές των Ειδικών Γυμνασίων-Λυκείων και των Τ.Ε.Ε. 

Δόθηκε αρχικά ο λόγος στον κο Ευσταθίου, ο οποίος συμμετείχε για πρώτη φορά στην επιτροπή.  Τοποθετήθηκε σχετικά με κάποια κρίσιμα θέματα, τα οποία κατά την γνώμη του δυσκολεύουν την καθημερινότητα στον χώρο της ειδικής αγωγής, όπως είναι:

  • Tα προβλήματα που έχει ο θεσμός της μαθητείας στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
  • Η δυνατότητα μείωσης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα εξαιτίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών
  • Τα χαρακτηριστικά μαθητών που φοιτούν σε Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια
  • Οι διευκρινίσεις σχετικά με τα προγράμματα σπουδών στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.
  • Η δυσκολία των γονιών να αποδεχτούν τις γνωματεύσεις των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και η δυσκολία εγγραφής μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε σχολεία όπως τα μουσικά, τα καλλιτεχνικά και άλλα σχολεία.

Ο κος Κασσιανός αναφέρθηκε στο μεγάλος εύρος θεμάτων με τα οποία θα ασχοληθεί η Επιτροπή και στο ότι θα πρέπει αυτά να αποτυπωθούν αρχικά σε κάποιες θεσμικές λύσεις στον χώρο της ειδικής αγωγής. Αναφέρθηκε επίσης και στον τρόπο με τον οποίο θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών, των οποίων ο αριθμός δεν θα είναι μικρότερος από τη φετινή χρονιά (σχολικό έτος 2015 -2016), ωστόσο δε δεσμεύτηκε από ποια προγράμματα χρηματοδότησης θα προκύψουν οι πιστώσεις.

Πιθανόν θα επιλεγούν λύσεις όπως τα ΠΔΕ σε σχέση με τα ΕΣΠΑ, εξαιτίας της ευελιξίας (εργασία σε περισσότερα από ένα εκπαιδευτικά πλαίσια, συμπλήρωση ωραρίου κ.ά) που παρουσιάζουν σχετικά με την πρόσληψη των συναδέλφων εκπαιδευτικών, του Ε.Ε.Π. και του Ε.Β.Π.   

Στην τοποθέτηση της κας Μπουλμέτη τονίστηκε η ανυπαρξία της πρώιμης παρέμβασης σε κάποια υποεπιτροπή, στοιχείο αναγκαίο και απαραίτητο για την ομαλή, απρόσκοπτη και ανέξοδη λειτουργία της ειδικής αγωγής στα υπόλοιπα στάδια και βαθμίδες. Επίσης τόνισε ότι είναι σημαντικό να δούμε τη συνολική υποστήριξη των μαθητών στα γενικά σχολεία με διεύρυνση του ρόλου του  Τ.Ε. μέσα από  την πλαισίωση ειδικοτήτων από το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με στόχο τη συνεκπαίδευση, πρόταση που έχει καταθέσει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο υπόμνημά της.  Επιπρόσθετα τονίστηκε η σημασία της συνεργασίας μεταξύ των υπουργείων Παιδείας, Υγείας και Εργασίας ώστε να υπάρξει σύνδεση μεταξύ τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης προκειμένου να καλυφθούν οι δια βίου ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε συνέχεια της παρέμβασης αυτής τονίστηκε από τον κο Παπαδόπουλο Νίκο, διευθυντή του Ε.Δ.Σ. Αυτιστικών Πειραιά, η αναγκαιότητα της πρώιμης ανίχνευσης και παρέμβασης ώστε να σχεδιαστούν ουσιαστικά και αποτελεσματικά προγράμματα πρώιμης παρέμβασης και υποστήριξης των μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η κ Κολιζέρα, διευθύντρια του Ειδικού Λυκείου Αθηνών υπογράμμισε την ανάγκη διαμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων βάσει των πραγματικών ικανοτήτων και αναγκών των μαθητών των ΣΜΕΑΕ.

Η παρέμβαση της ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ μέσω του κου Λυμβαίου κινήθηκε γύρω από τη μεγάλη αναγκαιότητα της πρώιμης αλλά και έγκαιρης παρέμβασης, με την συμμετοχή και συνεργασία των γονέων. Τονίστηκε η ανάγκη για την ανάδειξη και αναβάθμιση του ρόλου του γονέα σε οποιαδήποτε βαθμίδα υλοποίησης προγραμμάτων ειδικής αγωγής.  Συμφώνησε με την κα Μπουλμέτη  και μίλησε για τη μεγάλη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των υπουργείων Παιδείας, Υγείας και Εργασίας για την προώθηση της σύνδεσης μεταξύ άτυπης και τυπικής εκπαίδευσης.  Αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα αξιολόγησης νόμων και διατάξεων που μέχρι τώρα έχουν θεσμοθετηθεί αλλά και στην ανάγκη θεσμοθέτησης νέων αρχών και διατάξεων στο χώρο της ειδικής αγωγής .

Η παρέμβαση του κου Μαρκοστάμου, εκπροσώπου της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών, αφορούσε  στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου μαθητές με αναπηρία διευκολύνονται για να εισαχθούν αλλά δεν έχουν υποστήριξη κατά την διάρκεια των σπουδών τους. Ο κος Κασσιανός απαντώντας σχετικώς ανέφερε ότι για αυτά τα θέματα έχει επιληφθεί η κα Αναγνωστοπούλου, αρμόδια Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας .

Στις τελικές τοποθετήσεις και παρεμβάσεις τονίστηκε από την κα  Μπουλμέτη ότι τα ΕΕΕΕΚ δε θα πρέπει να λειτουργήσουν από το πρώτο έτος με δύο κατευθύνσεις (ημιαυτόνομης διαβίωσης και επαγγελματικής κατάρτισης), γεγονός που θα ενέτεινε τους διαχωρισμούς και τις διακρίσεις στην εκπαίδευση των μαθητών.  Επίσης από τον  κο Κατσούλη τέθηκε το ερώτημα της αναγκαιότητας ή μη,  πολλών και διαφορετικών τύπων ΣΜΕΑΕ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και της ένταξης μαθητών χωρίς πολλαπλές αναπηρίες στην γενική αγωγή. Ως προς την ειδική επαγγελματική εκπαίδευση ο κ. Κασσιανός έθεσε ως προβληματισμό πώς μπορούμε να εντάξουμε τη λογική των συγκεκριμένων σχολείων έτσι ώστε να μην κατατάσσονται άμεσα οι μαθητές στην επαγγελματική εκπαίδευση.

 

Ο κος Άντζακας αναφέρθηκε σε ένα σημαντικό θέμα που αφορά την επικοινωνία και διασύνδεση μεταξύ των γενικών και των ειδικών σχολείων. Στα πλαίσια αυτά και για την καλύτερη υποστήριξη των μαθητών τόνισε ότι χρειάζεται ενδυνάμωση των ειδικών σχολείων και υποστηρικών θεσμών όπως τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ., η παράλληλη στήριξη κ.ά.  

Πριν το τέλος των εργασιών της συνάντησης υπογραμμίστηκε η αναγκαιότητα να καταλήξουν οι επιμέρους υποεπιτροπές σε συγκεκριμένα πορίσματα τα οποία θα αποτελέσουν τη βάση πάνω στην οποία θα διαμορφωθούν θεσμικές αλλαγές και ρυθμίσεις πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ο κ. Κασσιανός τοποθετήθηκε ως προς τις υποεπιτροπές που θα επεξεργαστούν συγκεκριμένα ζητήματα και είπε ότι ο στόχος είναι ότι οι προτάσεις που θα σχηματιστούν, θα αποτελέσουν υλικό για νομοθέτημα. Επίσης δεσμεύτηκε ότι θα  υπάρξει υπουργική απόφαση για τις συγκεκριμένες υποεπιτροπές και τα μέλη που θα τις πλαισιώσουν.

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr
και
Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΦΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΟΥ Ε.Ε.Π. ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΠ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ Δ/ΝΤΗ ΕΑΕ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΑΕ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΠΕΘ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ.

ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΕΑΕ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΚΗΡΥΞΗ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17-05-2017

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ 29/3 & 5/4/2017

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ (ΠΥΣΕΕΠ, ΚΥΣΕΕΠ)

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΚΗΡΥΞΗ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ 2/12/2016

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ 23/11/2016

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΠΕΘ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΕΠ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΔΕ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΚΑΛΕΣΜΑ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΠΟΜΕΝΟ Δ.Σ. ΣΤΙΣ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ - ΚΑΛΕΣΜΑ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 2ΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ (ΠΥΣΕΕΠ ΚΥΣΕΕΠ)

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΩΡΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 24/10/2016

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΑΙΤΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΚΑΙ ΤΑ Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/9/2016



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications