Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
ΕΤΗΣΙΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Τ.Π.Ε. ΑΠΟ ΤΟ E.K.Ε.Φ.Ε. ''ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ'' 2016-2017
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ''Η ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΩΝ''
ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΠΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 30/9/2016
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ 600 ΩΡΩΝ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΕ ΤΕ ΙΕΚ ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 20/10/2016
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 10/10/2016
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Η ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΑΘΗΝΑ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/10/2016
ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ 2016-2017
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ (BRAILLE) ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑ Ο ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΝΟΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/10/2016
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗ ''Ο ΠΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ'' 1/10/2016 ΑΘΗΝΑ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ
ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΔΕΠΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2016. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 25/9/2016
ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΧΙΟΥ ΣΤΙΣ 21-23/10 ΧΙΟΣ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΑΓΑΘΟΥ ''Η ΝΕΡΑΪΔΟΥΛΑ ΓΕΛΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΟΤΕΡΑΤΟΝΙ''
ΕΑΠ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ 6 ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ 24 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ. ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 800 ΘΕΣΕΙΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 20/11/2016
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1597604544
Online: 236
ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο του 2016, την υλοποίηση νέων μεταπτυχιακών εξ αποστάσεως στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και στη «Σχολική Ψυχολογία» από κοινού  με το  Πανεπιστήμιο Πατρών και  το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου αντίστοιχα. Τα δυο νέα μεταπτυχιακά συμπεριλαμβάνουν πρακτική άσκηση η οποία θα υλοποιείται στην Ελλάδα κατά τόπους και υπερκαλύπτουν όλες ανεξαιρέτως  τις  πρόνοιες  της εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, η οποία ορίζει τα κριτήρια για τη χορήγηση συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ).

Τέλος δεδομένου ότι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι θα αποδίδονται από ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, δεν θα απαιτείται η συνήθης διαδικασία αναγνώρισης μέσω ΔΟΑΤΑΠ.

Α) Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Εξ Αποστάσεως)

 ΣΚΟΠΟΣ Τ ΟΥ ΠΡΟΓ ΡΑΜΜΑΤΟΣ  

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών προσφέρουν αξιολογημένο-πιστοποιημένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα επιπέδου Master στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Σκοπός του προγράμματος είναι να αποκτήσει ο φοιτητής βαθιά γνώση στο συγκεκριμένο αντικείμενο και ταυτόχρονα να ασκηθεί σε δεξιότητες έρευνας.

 ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑ ΜΜΑΤΟΣ  

Το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποσκοπεί στην εμβάθυνση στις σύγχρονες τάσεις της ειδικής εκπαίδευσης, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, αλλά και να παράσχει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν διάφορα εργαλεία αξιολόγησης για τον εντοπισμό παιδιών με ειδικές ανάγκες και να ασκηθούν στη χρήση τους.

Ένας επιπλέον κοινός στόχος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να γίνουν κριτικοί αναγνώστες εκπαιδευτικών ερευνών και ικανοί να σχεδιάζουν και να πραγματοποιούν τη δική τους ερευνητική δράση. 

 ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ  

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (προδημοτικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης), οι οποίοι ενδιαφέρονται:

Να εμβαθύνουν σε έννοιες, αρχές και γενικεύσεις και να ασκηθούν σε σχετικές δεξιότητες.

Να καταλάβουν θέση σε επίπεδο σχολείου (βοηθός διευθυντής, διευθυντής) ή/και σε επί- πεδο υπουργείου (επιθεωρητής, παιδαγωγικός σύμβουλος, ανώτερος λειτουργός εκπαίδευσης). 

 ΜΑΘΗΣΙΑ ΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τ ΟΥ ΠΡΟΓ ΡΑΜΜΑΤ ΟΣ  

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι ικανοί: 

Να εμβαθύνουν στη βασική βιβλιογραφία της Ειδικής Αγωγής.

Να κατανοήσουν βασικές έννοιες, αρχές και μοντέλα της Ειδικής Αγωγής και να μεταφέρουν αυτή τη γνώση στο σχολικό συγκείμενο.

Να εξετάσουν κριτικά αποτελέσματα ερευνών στην Ειδική Αγωγή και τις προεκτάσεις τους στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σχολική μονάδα και το εκπαιδευτικό σύστημα.

Να επισημάνουν προβλήματα στο επίπεδο της σχολικής μονάδας και του συστήματος και να προγραμματίσουν έρευνα για την αντιμετώπισή τους.

Να αναλύουν κριτικά εκπαιδευτικά προβλήματα εξετάζοντας τις κοινωνιολογικές, ψυχολογικές και φιλοσοφικές διαστάσεις τους και να σχεδιάσουν δράση για την αντιμετώπισή τους.

Να αναλαμβάνουν ηγετικούς ρόλους που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή με στόχο τη βελτίωση υφιστάμενων πρακτικών ή την εισαγωγή νέων διαδικασιών.

Να συμβάλουν στον εκσυγχρονισμό των πρακτικών που εφαρμόζονται στην Ειδική Αγωγή, π.χ. ποιοτική διδασκαλία, συνεκπαίδευση.

Να εφαρμόζουν δεξιότητες που απέκτησαν για την αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων, π.χ. αξιολόγηση μαθητών/συστήματος /προγραμμάτων, προγραμματισμός και λήψη αποφάσεων, επικοινωνία με εσωτερικά και εξωτερικά ακροατήρια, καθοδήγηση, επιμόρφωση και ανάπτυξη.

Να αξιοποιούν το ανθρώπινο κεφάλαιο κατά την εισαγωγή καινοτομιών και την εισαγωγή νέων πρακτικών και διαδικασιών.

Να ενεργούν ως φορείς αλλαγής  και καινοτομίας και να στηρίζουν βελτιωτικές προσπάθειες.

Να καταρτίζουν σχέδια διδασκαλίας μαθημάτων, να οργανώνουν και να εφαρμόζουν κατά περίπτωση το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό και να αξιολογούν την εφαρμογή τους είτε ατομικά είτε ομαδικά, στα παιδιά με αναπηρίες ή άλλα προβλήματα και διαταραχές.

 ΚΡΙΤΗΡΙ Α ΕΙΣΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  

Συμπληρωμένη αίτηση.

Βιογραφικό Σημείωμα.

Επικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου σε συναφές με την εκπαίδευση γνωστικό αντικείμενο.

Επικυρωμένο αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας.

Έκθεση προσωπικών στόχων και ερευνητικών ενδιαφερόντων (περίπου 2 σελίδες).

Προηγούμενη διδακτική πείρα αποτελεί πλεονέκτημα.

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ  

Το πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί είτε με πλήρη φοίτηση (τουλάχιστον τέσσερα εξάμηνα) είτε με φοίτηση επί μερικής βάσης. Για την αποφοίτηση από το πρόγραμμα απαιτείται η επιτυχής ολοκλήρωση με ορθή αναλογία υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων και Πρακτικής Άσκησης. 

 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙ ΔΑΣΚΑΛΙ ΑΣ

Τα μαθήματα γίνονται στα ελληνικά. Στο πλαίσιο των μαθημάτων, ωστόσο, χρησιμοποιείται και αγγλική βιβλιογραφία. 

 ΠΡΑΚΤΙ ΚΗ ΑΣΚΗΣ Η ΣΤ ΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κ ΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕ ΥΣΗ

Η Πρακτική Άσκηση πραγματοποιείται με συμβατικές, δια ζώσης μεθόδους στην Ελλάδα υπό την επίβλεψη του Πανεπιστήμιου Πατρών.

Η Πρακτική Άσκηση (Π.Α.) αποτελεί ένα πολύ βασικό και ουσιαστικό τμήμα του προγράμματος Σπουδών. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησής του οι φοιτητές αναμένεται να αξιοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το χρόνο τους και να ασκηθούν στο να αξιοποιούν, να συσχετίζουν και να συνθέτουν τις επιστημονικές γνώσεις που κατέχουν ή αποκτούν και, υπό την άμεση επαγγελματική καθοδήγηση και εποπτεία, να τις εφαρμόζουν σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του έργου της Ειδικής Εκπαίδευσης. Ειδικότερα αναμένεται οι μεταπτυχιακοί φοιτητές εργαζόμενοι ως εκπαιδευτικοί:

Να χρησιμοποιούν με ευελιξία τις τρέχουσες γνώσεις οι οποίες προκύπτουν από την έρευνα στην ειδική εκπαίδευση για να σχεδιάζουν κατάλληλα τη διδασκαλία και τις στρατηγικές υποστήριξης των μαθητών τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Να συνεργάζονται και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με το προσωπικό του σχολείου, την οικογένεια και την τοπική κοινωνία για τα χαρακτηριστικά και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών αυτών.

Να χρησιμοποιούν κατάλληλα το χρόνο της διδασκαλίας για να επηρεάζουν θετικά τη μάθηση και την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των εν λόγω παιδιών.

Να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα που να ανταποκρίνονται στις διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες και στην προώθηση της μάθησής τους γενικότερα.

Να καταρτίζουν σχέδια διδασκαλίας μαθημάτων, να οργανώνουν και να εφαρμόζουν κατά περίπτωση το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό και να αξιολογούν την εφαρμογή τους, είτε ατομικά είτε ομαδικά, στα παιδιά με αναπηρίες ή άλλα προβλήματα και διαταραχές.

Να αναπτύσσουν επικοινωνία και συνεργασία με εκπαιδευτικούς άλλων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ιδιαίτερα με τη χρήση της Νέας Τεχνολογίας, για θέματα εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας των παιδιών αυτών.

Να επενεργούν με καινοτόμες διδακτικές μεθόδους στη σχολική τάξη ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες απαιτήσεις του σχολείου της νέας εποχής στο πλαίσιο της παρεχόμενης συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Η Πρακτική ΄Ασκηση (Π.Α.) αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Σκοπός του οικείου Προγράμματος είναι η συστηματική ανάπτυξη και καλλιέργεια ειδικών εκπαιδευτικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων σχετικών με την οργάνωση και παροχή υπηρεσιών εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας, οι οποίες συνάδουν με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες των ατόμων που εγγράφονται και φοιτούν στις διάφορες δομές της ειδικής εκπαίδευσης.

Η Πρακτική Άσκηση (Π.Α.) πραγματοποιείται σε θεσμικές δομές στις οποίες παρέχεται η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (π.χ. σε διάφορες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, Τμήματα ΄Ενταξης Γενικών Σχολείων, Προγράμματα παράλληλης στήριξης από εκπαιδευτικό Ειδικής Εκπαίδευσης, ΤΕΕ, ΕΕΕΕΚ κ.ά.) και περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες και δραστηριότητες που συσχετίζονται με τη συστηματική οργάνωση και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας.

Η Π.Α. είναι  υποχρεωτική και πραγματοποιείται  στο 4ο εξάμηνο  των μεταπτυχιακών σπουδών και έχει διάρκεια 200 ώρες. 

Νέο Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) με Πρακτική 

Β)     Μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία (Εξ Αποστάσεως) 

 ΣΚΟΠΟΣ Τ ΟΥ ΠΡΟΓ ΡΑΜΜΑΤ ΟΣ  

Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου προσφέρουν αξιολογημένο - πιστοποιημένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα επιπέδου Master στη Σχολική Ψυχολογία.

Σκοπός του προγράμματος είναι να αποκτήσει ο φοιτητής βαθιά γνώση στο συγκεκριμένο αντικείμενο και ταυτόχρονα να ασκηθεί σε δεξιότητες έρευνας

 ΣΤΟΧΟΙ Τ ΟΥ ΠΡΟΓΡΑ ΜΜΑΤΟΣ  

Ο σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή μεταπτυχιακών σπουδών υψηλού επιπέδου και, κατά συνέπεια, η παροχή των κατάλληλων εκείνων εφοδίων που θα δώσουν στους μεταπτυχιακούς φοιτητές τη δυνατότητα αφενός μεν να ακολουθήσουν επιστημονική σταδιοδρομία στο χώρο της Σχολικής Ψυχολογίας συνεχίζοντας τις σπουδές τους σε διδακτορικό επίπεδο με ερευνητικές/ακαδημαϊκές προοπτικές, αφετέρου δε να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χώρο της Σχολικής Ψυχολογίας ανταποκρινόμενοι στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών υποστήριξης και εξακρίβωσης μαθησιακών δυσκολιών. Στόχος επίσης είναι η εκπαίδευση των φοιτητών και των φοιτητριών στην εφαρμογή κλινικών αρχών και στη χρήση ειδικών εργαλείων για τη διάγνωση, αντιμετώπιση και πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς, συναισθηματικών προβλημάτων ή/και δυσκολιών μάθησης στο σχολείο και την οικογένεια.

 ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ  

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Απόφοιτους Τμημάτων Ψυχολογίας που επιθυμούν να αποκτήσουν ειδίκευση στον τομέα της σχολικής ψυχολογίας.

Εκπαιδευτικούς με ενδιαφέρον στην ψυχολογία και το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το επιστημονικό αυτό πεδίο στην εκπαίδευση με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας και μάθησης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και παιδιών με ειδικές ανάγκες.

 ΜΑΘΗΣΙΑ ΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τ ΟΥ ΠΡΟΓ ΡΑΜΜΑΤ ΟΣ  

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές θα μπορούν να:

Αξιολογούν κριτικά τις βασικές θεωρητικές έννοιες της σχολικής ψυχολογίας.

Εκτιμούν τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση και να αξιολογούν κριτικά τα βασικά ευρήματα σύγχρονων ερευνών που σχετίζονται με τη μάθηση και τη διδασκαλία.

Αξιολογούν τις ψυχολογικές και εκπαιδευτικές αρχές που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, καθώς και να συγκρίνουν κριτικά την καταλληλότητα διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας σε διάφορα πλαίσια μάθησης (πχ. ατομικό, ομαδικό, επίσημο, ανεπίσημο).

Κατανοούν τις επιδράσεις των ατομικών διαφορών (πχ. φύλο, δείκτης νοημοσύνης, προσωπικότητα, πολιτισμική ποικιλότητα) στη μάθηση.

Συζητούν και να αξιολογούν τη συνεισφορά της έρευνας στον τομέα της γνωστικής ψυχολογίας (σχετικά με τη μνήμη, επίλυση προβλημάτων, αντίληψη, προσοχή) στη διδασκαλία και στη μάθηση.

Εξηγούν τα αίτια και τις επιδράσεις ποικίλων μαθησιακών δυσκολιών και να συζητούν το ρόλο του εκπαιδευτικού μέσα στο πλαίσιο της ειδικής και συμπεριληπτικής (inclusive) εκπαίδευσης.

Ενδυναμώσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου στη διαγνωστική αξιολόγηση, συμβουλευτική αγωγή και στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

Χρησιμοποιούν ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας και ανάλυσης για τη διερεύνηση διαφόρων εκπαιδευτικών ερωτημάτων.

Επεξηγούν και αξιολογούν κριτικά τις ερευνητικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον τομέα της σχολικής ψυχολογίας και να επιδεικνύουν ικανότητες στην ετοιμασία ερευνητικών προτάσεων και στη διεξαγωγή πρωτότυπης έρευνας.

Αξιολογούν κριτικά τις ψυχομετρικές αρχές διαφόρων διαγνωστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της εργασίας του Σχολικού Ψυχολόγου.

Επιδεικνύουν γνώση στη χρήση διαγνωστικών εργαλείων με επαγγελματισμό, ακολουθώντας τους σχετικούς κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας.

Αναπτύξουν δεξιότητες στη χρήση μεθόδων και αρχών της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας για να αντιμετωπίζουν ποικιλία θεμάτων που μπορεί να ενδιαφέρουν το μαθητή, όπως οικογενειακά προβλήματα, προβλήματα μάθησης, διαπροσωπικές σχέσεις, επαγγελματικό προσανατολισμό κ.α.

Επιδείξουν γνώση στο σχεδιασμό και χρήση προληπτικών και παρεμβατικών μεθόδων που στόχο έχουν να προάγουν την ακαδημαϊκή και συναισθηματική ανάπτυξη και ευημερία των παιδιών στο πλαίσιο του σχολείου, σε συνεργασία πάντα με τους σχολικούς φορείς και την οικογένεια.

Επιδείξουν ικανότητες στην κριτική θεώρηση και αξιολόγηση της καταλληλότητας και αποτελεσματικότητας προληπτικών και παρεμβατικών μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν.

Συμπεριφέρονται με επαγγελματισμό έχοντας τους κανόνες δεοντολογίας και νομοθεσίας του επαγγέλματος ως κατευθυντήριες γραμμές και να αξιολογούν τακτικά την ποιότητα της εργασίας τους με βάση το μοντέλο του αναστοχαστικού επαγγελματία (reflective practitioner).

 ΚΡΙΤΗΡΙ Α ΕΙΣΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Δ ΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  

Τα απαραίτητα έντυπα πρέπει να υποβληθούν πριν από την έναρξη του εξαμήνου εισδοχής. Η καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εισδοχή είναι:

Συμπληρωμένη αίτηση.

Βιογραφικό Σημείωμα.

Επικυρωμένο αντίγραφο πτυχίου.

Επικυρωμένο αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας.

Έκθεση προσωπικών στόχων και ερευνητικών ενδιαφερόντων του υποψηφίου (περίπου 2 σελίδες).

Συστατικές επιστολές από δύο (2) ακαδημαϊκούς καθηγητές.

Σε περιπτώσεις υποψηφίων που εργάζονται, μπορεί η μία συστατική επιστολή να προέρχεται από ακαδημαϊκό καθηγητή και η δεύτερη από τον εργοδότη του υποψηφίου.

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η χρονική διάρκεια για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης ορίζεται σε τέσσερα (4) εξάμηνα. Για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Master) είναι υποχρεωτική η επιτυχής συμπλήρωση 120 ECTS, η παρακολούθηση δηλαδή 9 εξαμηνιαίων μαθημάτων ή 7 εξαμηνιαίων μαθημάτων και Μεταπτυχιακής Διατριβής, καθώς επίσης και η επιτυχής ολοκλήρωση της Πρακτικής Άσκησης. 

 ΓΛΩΣΣΑ ΔΙ ΔΑΣΚΑΛΙ ΑΣ

Τα μαθήματα γίνονται στα ελληνικά. Στο πλαίσιο των μαθημάτων, ωστόσο, χρησιμοποιείται και αγγλική βιβλιογραφία.

 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣ Η ΣΤ Η ΣΧΟΛΙΚΗ Ψ ΥΧΟΛΟΓΙΑ

Η Πρακτική Άσκηση πραγματοποιείται με συμβατικές, δια ζώσης μεθόδους στην Ελλάδα υπό την επίβλεψη του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου.

Η Πρακτική Άσκηση (Π.Α.) αποτελεί ένα πολύ βασικό και ουσιαστικό τμήμα του προγράμματος Σπουδών. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησής του o φοιτητής αναμένεται να αξιοποιήσει σωστά και αποτελεσματικά το χρόνο του και να ασκηθεί στο να αξιοποιεί, να συσχετίζει και να συνθέτει τις επιστημονικές γνώσεις που κατέχει ή αποκτά και, υπό την άμεση επαγγελματική καθοδήγηση και εποπτεία, να τις εφαρμόζει σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του έργου του Σχολικού Ψυχολόγου. Ειδικότερα αναμένεται:

Να εντοπίζει έγκαιρα το ψυχολογικό/μαθησιακό πρόβλημα του κάθε παιδιού/εφήβου, να το αξιολογεί συστηματικά (αξιοποιώντας σταθμισμένα ή και αυτοσχέδια εργαλεία, συνεντεύξεις κ.ά.), να ερμηνεύει τα ευρήματα που θα προκύπτουν, να διατυπώνει αναλυτικά και τεκμηριωμένα τα συμπεράσματα από τη διαγνωστική αξιολόγηση και να διαμορφώνει τις αρχές, τη μέθοδο και τη διαδικασία της ψυχολογικο-εκπαιδευτικής παρέμβασης (ατομικής ή ομαδικής) τις οποίες θα αξιοποιήσει για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Να είναι σε θέση να τεκμηριώνει το γιατί, πότε και τι είδους διαγνωστική αξιολόγηση χρειάζεται να διενεργήσει καθώς και το πώς θα αξιοποιήσει τα δεδομένα για την εξατομικευμένη πρόληψη, διαχείριση ή αντιμετώπιση των προβλημάτων, κρίσεων, συμπεριφορών και μαθησιακών αναγκών επί πραγματικών περιστατικών.

Να αποκτήσει δεξιότητες για τη συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς καθώς και για τη συμβουλευτική μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, έχοντας πάντα ως στόχο την προώθηση της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης και της μάθησης των παιδιών.

Να εντάσσεται στη διεπιστημονική ομάδα, συνεισφέροντας ενεργά στη λειτουργία της και στις αποφάσεις της.

Η Π.Α. του φοιτητή διαρκεί 750 ώρες και πραγματοποιείται σε εγκεκριμένη δομή υπό την επιστημονική και επαγγελματική καθοδήγηση και εποπτεία εξειδικευμένου επόπτη.

Ως κατάλληλη και αποδεκτή δομή θεωρείται εκείνη όπου προσφέρονται ψυχολογικές υπηρεσίες ή φροντίδα σε παιδιά και εφήβους. Κατά προτίμηση αυτή δομή να είναι σε σχολική μονάδα ή σε αναγνωρισμένη υπηρεσία (π.χ. ΚΕΔΔΥ) ή ίδρυμα ή Κέντρο (δημόσιο ή ιδιωτικό).

Η Π.Α. περιλαμβάνει την παρατήρηση του έργου του Σχολικού Ψυχολόγου στη δομή παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών, εποπτευόμενη συμμετοχή στις δραστηριότητες παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών, εποπτεία και καθοδήγηση, συμπλήρωση του «Φακέλου-portfolio της Πρακτικής Άσκησης».

Η εύρεση εκπαιδευτικού ιδρύματος/εγκεκριμένης δομής στην οποία θα γίνει η πρακτική άσκηση είναι ευθύνη του φοιτητή. Επίσης, είναι ευθύνη του κάθε φοιτητή να βρει επόπτη που θα τον/την επιβλέπει κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης.

Η Πρακτική Άσκηση χωρίζεται σε δύο κύριες φάσεις:

Η πρώτη φάση περιλαμβάνει σεμινάρια τα οποία θα εκπαιδεύσουν τους φοιτητές στις δεξιότητες που διέπουν την εργασία του σχολικού ψυχολόγου. 

Συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν στη χορήγηση διαγνωστικών εργαλείων (π.χ. τεστ νοημοσύνης, τεστ επίτευξης), στη συγγραφή ψυχοεκπαιδευτικών εκθέσεων (psychoeducational reports), στη διεξαγωγή κλινικής συνέντευξης με παιδιά και γονείς κ.α. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει επίσης εξοικείωση με το χώρο και τον τρόπο λειτουργίας των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μέσα από την παρατήρηση και τη συμμετοχή στις δραστηριότητες της τάξης.

Κατά το δεύτερο μέρος της Πρακτικής Άσκησης, οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να έχουν αναπτύξει τα απαραίτητα προσόντα για να μπορούν να περάσουν στο επόμενο στάδιο που αφορά την παρατήρηση και εξέταση του ρόλου του σχολικού ψυχολόγου στα σχολεία, καθώς και ανάληψη σχετικών καθηκόντων στη συνέχεια. Η περίοδος αυτή περιλαμβάνει παρακολούθηση του κλινικού επόπτη ή άλλου εγγεγραμμένου επαγγελματία στο χώρο της Σχολικής Ψυχολογίας κατά το χειρισμό περιπτώσεων και τη διεξαγωγή καθηκόντων που εμπίπτουν στο ρόλο του Σχολικού Ψυχολόγου.

Σύντομα όμως, αναμένεται οι εκπαιδευόμενοι να αναλαμβάνουν ατομικές περιπτώσεις με την καθοδήγηση του ατομικού τους επόπτη. Με το τέλος της Πρακτικής Άσκησης, η επαγγελματική ετοιμότητα των εκπαιδευόμενων αξιολογείται από τους ατομικούς κλινικούς επόπτες (εγκεκριμένοι σχολικοί ψυχολόγοι) και τους ακαδημαϊκούς επόπτες. Η επαγγελματική ετοιμότητα αξιολογείται στη βάση των τομέων ανάπτυξης που καθορίζει ο Αμερικανικός Σύνδεσμος Σχολικών Ψυχολόγων (National Association of School Psychologists - NASP). Αναμένεται ότι σε αυτή τη φάση οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν έρθει σε επαφή με όλους τους τομείς ανάπτυξης και ότι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που εμπίπτουν στα πλαίσια του καθενός. 

 Νέο Μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία (συνάφεια με Ε.Α.Ε.) με Πρακτική

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ

Γραφείο Ελλάδος
Tηλ.: 8011000709 (αστική χρέωση)
Κιν.: 697 208 9310 (από κινητό και σταθερό)
Για αιτήσεις εγγραφών κάνετε
κλι κ εδ ώ

Email
unic.greece@gmail.com
Ιστοσελίδα
www.unic-greece.gr

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Faceboοκ





Αλλες επιλογές

ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2017-2018. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/7/2017

9ο ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 22/9/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2017-2018. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Μ.Σ. ''ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ'' ΓΙΑ ΠΤΥΧ. ΑΕΙ & ΤΕΙ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 28/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΕ 6 ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ 24 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΟ ΕΑΠ (ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ). ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 2/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΞΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΕΑΠ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 2/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗN ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΤΖΑΝΕΤΟΥ ΑΝΤΥΠΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ FULBRIGHT ΓΙΑ EΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 2018-2019 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Μ.Σ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 21/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

38 ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ERASMUS MUNDUS ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ Π.Μ.Σ. ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 7/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΕΤΕΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΥΧΟΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΨΥ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 31/8/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

TO ΠΜΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 15/9/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΠΥ 2017-2018 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΕΠΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ Π.Μ.Σ. ''ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ'' ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ 1/9/-15/9/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΜΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 9/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Μ.Σ. "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ" ΣΤΟ Α.Π.Θ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 7/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΠΤΥΧ. ΑΕΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ 2017–2018 ΣΤΟ ΕΚΠΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Μ.Σ. ''ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ'' ΓΙΑ ΠΤΥΧ. ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 14/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 14/7/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΜΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. ΣΤΟ ΕΚΠΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΛΠ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 15/07/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ 505 ΝΕΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ TOY ΕΛΙΔΕΚ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ

ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π.Μ.Σ. ''ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ'' ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 2/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΜΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ 15/5-16/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. ΣΤΟ ΕΚΠΑ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ Π.Μ.Σ. "ΡΗΤΟΡΙΚΗ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ" ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Μ. ΣΤΟ ΕΚΠΑ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/5/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 500 ΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26/5/2017| ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ Π.Μ.Σ. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ EΝΤΑΞΗΣ. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 15/5/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications