Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Π.Δ. 1/2003
Καταστατικό
Μέλη
Δ.Σ.
Αντιπρόσωποι
Ανακοινώσεις
Ενημερώσεις
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1605218629
Online: 188
ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ε.Α.Ε. ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ

Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2016

ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Ε.Α.Ε. ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ

Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: Ενημέρωση για τη συνάντηση με τον Διευθυντή Ε.Α.Ε.

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 10 Νοεμβρίου, προγραμματισμένη συνάντηση της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής κ. Π. Κασσιανό. Στη συνάντηση εκτός από τον Πρόεδρο Στ. Καρπενησιώτη και τον Υπ. Τύπου και Δημ. Σχέσεων Κ. Παπαευαγγέλου, συμμετείχαν και τα μέλη Ε.Ε.Π. της Επιτροπής Συνάφειας του ΙΕΠ, κ. Δ.Αρβανίτης και κ. Ν.Αποστολοπούλου.

Αρχικά τέθηκε υπόψη του Διευθυντή Ε.Α.Ε. η έντονη δυσαρέσκειά μας για την καθυστέρηση των προσλήψεων και ζητήθηκε ενημέρωση για την πορεία της εξέτασης των ενστάσεων που εκκρεμούν και της διαδικασίας των προσλήψεων γενικότερα. Η άποψη του κ. Κασσιανού είναι ότι πλέον βαίνουμε προς την ολοκλήρωση της διαδικασίας χωρίς να ωστόσο μπορεί να δώσει συγκεκριμένες ημερομηνίες αφού η διαδικασία τρέχει μόνο από το ΑΣΕΠ.

Όσον αφορά νέες πιστώσεις, πρόκειται σύντομα να διατεθούν (όπως υποσχέθηκε) 420 για ΕΕΠ, για ανάγκες των ΚΕΔΔΥ-ΕΔΕΑΥ, ενώ αναμένει τον υπολογισμό των υπολοίπων που θα προκύψουν λόγω της καθυστέρησης των προσλήψεων, για να ορισθεί ο αριθμός των πιστώσεων που θα διατεθούν για ανάγκες των ΣΜΕΑΕ σε ΕΒΠ και ΕΕΠ. Ακόμη όταν ολοκληρωθεί η διάθεση αυτών, θα είναι δυνατή η διάθεση πιστώσεων από το ΠΔΕ για τις υπόλοιπες ανάγκες σε ΕΒΠ και ΕΕΠ. 

Αναφορικά με το θέμα των μεταθέσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ, γίνεται προσπάθεια ώστε να γίνουν μαζί με αυτές των εκπαιδευτικών και με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με αίτηση μέσω ΟΠΣΥΔ. Αυτό προϋποθέτει αρκετή προετοιμασία, αλλά θα αποτελέσει (όπως ειπώθηκε) το πρώτο βήμα για την ένταξη (μετά τους μόνιμους) και των αναπληρωτών στο σύστημα. Έτσι θα υλοποιηθεί η δέσμευση για απλοποίηση των διαδικασιών υποβολής και εξέτασης των αιτήσεων την επόμενη χρονιά. 

Σχετικά με την εγκύκλιο και τα προβλήματα που δημιούργησε, έγινε συζήτηση και τέθηκε από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. το θέμα της εξέτασης των ενστάσεων από το ΑΣΕΠ, με στόχο την καλύτερη διαχείριση του θέματος για να μην επαναληφθούν εκ νέου τα ίδια προβλήματα και καθυστερήσεις. Από την πλευρά του ο κ. Κασσιανός δεσμεύτηκε να εξετάσει τις νομικές δυνατότητες και επίσης ανέφερε ότι, σίγουρα την επόμενη χρονιά που δεν θα υπάρχει θέμα επανεξέτασης των δικαιολογητικών όσων ήταν υποψήφιοι την φετινή χρονιά – πλην νέων προσόντων- θα υπάρχει εκ των πραγμάτων μειωμένος φόρτος και στο ΑΣΕΠ. Ακόμη σε σχέση με την κλίμακα μοριοδότησης, αφού ανέφερε ότι στόχος ήταν η αυξημένη μοριοδότηση προσωπικού με εξειδίκευση στους κλάδους, είπε ότι υπάρχουν σκέψεις και για τη μοριοδότηση τίτλων που αφορούν γενικότερα στην εκπαίδευση και τις ανθρωπιστικές επιστήμες, με στόχο την προσέλκυση προσωπικού με  προσόντα και σε αυτούς τους τομείς. 

Σχετικά με την εξέταση της συνάφειας των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων του ΕΕΠ από την επιτροπή συνάφειας του ΙΕΠ, αναφέρθηκαν από τα μέλη της επιτροπής που συμμετείχαν στη συνάντηση, στοιχεία για τις εργασίες της επιτροπής και συζητήθηκαν προτάσεις για βελτίωση, όπως διοικητική και νομική υποστήριξη. Αναμένεται άλλωστε σύντομα ο επίσημος απολογισμός των εργασιών της επιτροπής, που θα ανακοινωθεί προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων. Ακόμη συζητήθηκαν οι θέσεις των μελών της επιτροπής και της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για τη διαδικασία ορισμού των οριστικών κριτηρίων για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων του ΕΕΠ στην Σχολική Ψυχολογία και τη συνάφεια των τίτλων με τον κλάδο και το αντικείμενο απασχόλησης κάθε ειδικότητας. Υπήρξε αμοιβαία κατανόηση και συμφωνήθηκε ότι στόχος είναι να μην υπάρξουν ρυθμίσεις που δημιουργούν ανυπέρβλητα εμπόδια αλλά αντίθετα να αποτελέσουν κίνητρο για βελτίωση της ποιότητας και εξειδίκευσης του προσωπικού σε θέματα ΕΑΕ και κυρίως στην κάθε ειδικότητα. Συμφωνήθηκε επίσης ότι τα όποια κριτήρια θα πρέπει, για λόγους δικαιοσύνης, να ισχύσουν από την ημέρα δημοσίευσης και για όσους εγγραφούν σε προγράμματα μετά από αυτή.

Σχετικά με την εξέταση της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων μελών ΕΕΠ, προκειμένου για τη μισθολογική και βαθμολογική τους εξέλιξη, ξεκαθαρίστηκε ότι η αρμοδιότητα παραμένει στα υπηρεσιακά συμβούλια  (όπως και για τους εκπαιδευτικούς), παρόλο που παρατηρήθηκε αρκετές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να αποστέλλουν σχετικά ερωτήματα στο ΙΕΠ, αφού η υπουργική απόφαση που ορίζει τις αρμοδιότητές της είναι ασαφής ως προς αυτό το θέμα. Χρειάζεται να γίνει άμεσα κάποια σχετική ρύθμιση ή να δοθούν επίσημα διευκρινήσεις.

Από τον κ. Κασσιανό τέθηκαν επίσης οι προτεραιότητες της Διεύθυνσης ΕΑΕ το προσεχές διάστημα, που αφορούν στη συνέχιση της συζήτησης και την εξαγωγή συμπερασμάτων και αποφάσεων σχετικά με την λειτουργία δομών ΕΑΕ, όπως τα ΚΕΔΔΥ και τα ΕΕΕΕΚ , με στόχευση την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους μαθητές. Ειδικότερα αναφέρθηκε στη βελτίωση των αναλυτικών προγραμμάτων, την ενίσχυση της υποστηρικτικής δουλειάς των ΚΕΔΔΥ και πιθανές αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία των ΕΔΕΑΥ. Τονίσθηκε από τους εκπροσώπους της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ότι θα είναι αρωγοί σε ιδέες και προτάσεις αρκεί κάθε αλλαγή να συνοδεύεται από την απαραίτητη και κατάλληλη στελέχωση, ώστε να μην παρατηρούνται προσπάθειες εφαρμογής καινοτόμων δράσεων χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη. 

Ακόμη αναφέρθηκε από τον κ. Κασσιανό η ανάγκη για ανακατανομή των υπαρχόντων κενών οργανικών θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ με σκοπό την κάλυψη πραγματικών αναγκών με τις υπηρεσιακές μεταβολές και τις μελλοντικές προσλήψεις, οι οποίες δυστυχώς δεν φαίνονται στον ορίζοντα...

Επιπλέον, οι εκπρόσωποι της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. έθεσαν εκ νέου το θέμα του καθηκοντολογίου στη γενική εκπαίδευση για το ΕΒΠ και τους Σχ. Νοσηλευτές και ο Διευθυντής ΕΑΕ απάντησε ότι αναμένει τις σαφείς προτάσεις μας για να προωθήσει την επίλυση του θέματος.


Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

AΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΔΕΑΥ ΤΟΥ ΑΡ. 39 ΤΟΥ Ν. 4115/2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ 300 ΕΒΠ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣEΕΠΕΑ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π)-ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Ε.Π) ΤΩΝ Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ-ΨΗΦΙΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 39-ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ Ε.Ε.Π,Ε.Β.Π-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ Π.Δ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΥΛΩΝΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

ΙΣΧΥΕΙ, ΚΑΤΑ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Ε.Α.Ε-Ε.Ε.Π-Ε.Β.Π

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙ.Θ.Π.Α: "... Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Η Η ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΟΜΗ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΚΕΙΝΗ ΟΜΑΔΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙ

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ -ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Ε.Β.Π ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ-ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΦΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ-ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ- ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ

ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΩΤΟ, ΠΑΡ. Ζ (ΥΠΟΠΑΡ. Ζ.1 ΚΑΙ Ζ.2), ΤΟΥ Ν. 4093/2012

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΕ.Δ.Δ.Υ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ-ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ-ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΕ.Δ.Δ.Υ

ΠΟΤΕ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ-ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ-ΠΟΤΕ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΚΑΙ ΤΑ Σ.Δ.Ε.Υ. ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 11/12/2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 17:00, ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΓΙΑ ΤΑ Σ.Δ.Ε.Υ ΚΑΙ ΤΙΣ Ε.Δ.Ε.Α.Υ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΑ ΚΕ.Δ.Δ.Υ-ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39- ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ-ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ Δ.Σ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΜΕ ΔΝΤΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΤΟΥ ΥΠΟ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ν/Σ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

3 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3848/2010 ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΕ.Δ.Δ.Υ

Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΘΕΣΕΙΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΓΙΑ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΙΔΑΧ

ΟΙ Υ.Δ.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ Π.Δ.Ε.

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α: ΈΝΤΟΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ Υ.Σ.Ε.Ε.Π -Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications