Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2020
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου
Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου
Νομολογία και Γνωμοδοτήσεις
Νόμοι
Δικαστικές αποφάσεις
Αποφάσεις Πρωθυπουργού
Προεδρικά Διατάγματα
Υπουργικές Αποφάσεις
Εγκύκλιοι
Νόμοι Υπουργικές Απόφασεις Εγκύκλιοι Τροπολογίες Νομολογίες & Γνωμοδοτήσεις για την Ειδική Αγωγή ΕΕΠ κλπ
Τροπολογίες-Ερωτήσεις-Επερωτήσεις-Τοποθετήσεις- Απαντήσεις
Αποφάσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Αλλες Αποφάσεις
Σχέδια Νόμων, Προεδρικών Διαταγμάτων
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1599114660
Online: 268
KATATΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ Σ/Ν ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΛΠ) | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

KATATΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ Σ/Ν ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΛΠ)

Κατατέθηκε στη Βουλή σήμερα 03/02/2017, το Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με τίτλο: "Ρύθμιση θεμάτων του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας της εθνικής βιβλιοθήκης της Ελλάδος και άλλες διατάξεις" .

Το Σχέδιο Νόμου θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα με τη διαδικασία του επείγοντος στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων και στη συνεχεία θα ψηφιστεί στην Ολομέλεια της Βουλής.


Τα άρθρα του Νομοσχεδίου:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ A΄

ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ

Άρθρο 1 Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας

Άρθρο 2 Σύστημα ηλεκτρονικών εξετάσεων

Άρθρο 3 Ρύθμιση οικονομικών θεμάτων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄

ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ

Άρθρο 4 Ρύθμιση θεμάτων της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας

Άρθρο 5 Ρύθμιση θεμάτων δημοσίων βιβλιοθηκών

Άρθρο 6 Μεταβατικές διατάξεις

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄

ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Άρθρο 7 Ρύθμιση μαθητικών θεμάτων

    1. Καθιερώνεται από το σχολικό έτος 2016-2017 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή, ο οποίος είναι αμετάβλητος καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησής του μαθητή. Ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή εκδίδεται μετά την εγγραφή του μαθητή στο σχετικό πληροφοριακό σύστημα του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

     Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται κάθε αναγκαίο θέμα για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής.

   2.  α) Η διενέργεια του συνόλου των σχολικών εκδρομών και οι πάσης φύσεως μετακινήσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό των μαθητών και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

   β) Η παρ.1 του άρθρου 61 του ν.4310/2014 (Α΄ 258) αντικαθίσταται ως εξής:

   «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα αρμόδια όργανα και η διαδικασία για την έγκριση του συνόλου των σχολικών εκδρομών και των πάσης φύσεως μετακινήσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό των μαθητών και των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα».

    3. Με απόφαση του οικείου συλλόγου διδασκόντων δεν υπολογίζονται οι απουσίες από τα μαθήματα έως δύο εβδομάδες μαθητών με εξαιρετικές επιδόσεις στη μουσική,  χορό ή σε άλλες καλές
τέχνες, για τη μετάβαση και συμμετοχή τους  σε συναυλίες, εκδηλώσεις χορού, ή εκθέσεις ζωγραφικής, ή γλυπτικής που έχουν πανελλήνια ή
πανευρωπαϊκή ή παγκόσμια εμβέλεια ή προβολή. Η απόφαση αυτή εκδίδεται με την προσκόμιση από τους ενδιαφερόμενους της πρόσκλησης συμμετοχής τους από το όργανο διοργάνωσης της εκδήλωσης.

    4. α) Το άρθρο 32 του ν. 4415/2016 (Α΄159) αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 32

Ρυθμίσεις εγγραφής μαθητών σε διαφορετικό τύπο Λυκείου 

Οι μαθητές δικαιούνται μια μόνο μετεγγραφή κατά το ίδιο σχολικό έτος από τάξη Γενικού Λυκείου σε τάξη Επαγγελματικού Λυκείου και αντίστροφα, εφόσον το αρχικό λύκειο προέλευσης ή τελικό λύκειο υποδοχής είναι εσπερινό. Οι μαθητές που αιτούνται μετεγγραφή από Επαγγελματικό Λύκειο σε Γενικό Λύκειο και το αντίστροφο, κατατάσσονται σε τάξη σύμφωνα με τη συνολική μαθητική πορεία τους, λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των τάξεων από τις οποίες έχουν προαχθεί, και όχι απλώς την τελευταία τάξη εγγραφής. Ειδικά, οι μαθητές της Β' τάξης του Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου μετεγγράφονται στην Β' τάξη του Εσπερινού Γενικού Λυκείου, εκτός εάν η συνολική μαθητική τους πορεία (τάξεις από τις οποίες έχουν προαχθεί) τους δίνει το δικαίωμα εγγραφής σε επόμενη τάξη».

  β) Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου εφαρμόζονται από το σχολικό έτος 2016-2017.

   5. Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 1Β του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας (ν. 3284/2004 –Α΄217), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 1Α του ν. 4332/2015 (Α’76), μετά τις λέξεις «σε ελληνικό σχολείο» προστίθεται η φράση «ή σε σχολείο που ακολουθεί το υποχρεωτικό ελληνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και διδασκαλίας,».

Άρθρο 8 Ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας σχολικών μονάδων

    1. Η παρ. 3 του άρθρου 36 ν. 4305/2014 (Α΄237), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 45 του ν. 4415/2016 (Α΄159), αντικαθίσταται ως εξής:

    «3. Οι διατάξεις της παραγράφου 1 ισχύουν και για τα σχολικά έτη 2015-2016, 2016- 2017 και 2017-2018.»

    2. Στην υποπερίπτ. αα΄ της περίπτ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α΄ 138), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4407/2016  (Α΄ 134), μετά τις λέξεις «για τα διδακτικά έτη 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015, 2015-2016, και 2016-2017,» προστίθενται οι λέξεις «και 2017-2018,».

3. Οι υποπεριπτ. ββ΄ και γγ΄ της περίπτ. γ’ της παρ. 1 του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α΄ 138), όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4407/2016  (Α΄ 134) , αντικαθίστανται ως εξής:

     «ββ. Από την έναρξη του διδακτικού έτους 2018-2019 και εφόσον οι ανάγκες των δήμων για τον καθαρισμό των σχολικών μονάδων δεν καλύπτονται από το υπάρχον προσωπικό, μπορεί να καλυφθούν με συμβάσεις, που καταρτίζονται από τους οικείους δήμους, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

    γγ. Για το κόστος της απασχόλησης με συμβάσεις του προσωπικού της προηγούμενης υποπερίπτωσης, για το διδακτικό έτος 2018-2019 και εφεξής, εγγράφεται ειδική πίστωση στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία κατανέμεται με απόφαση του Υπουργού κατ’ αναλογία στους οικείους δήμους».

Άρθρο 9 Βαθμολογική αναγνώριση προϋπηρεσίας

    1. Η αποδεδειγμένη προϋπηρεσία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και η προϋπηρεσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, η οποία δεν συνιστά πραγματική δημόσια υπηρεσία σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και η οποία έχει αποκτηθεί στην Ελλάδα ή σε άλλο κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναγνωρίζεται για τη βαθμολογική ένταξη του ανωτέρω προσωπικού μετά το διορισμό και τη μονιμοποίησή του ύστερα από αίτησή του, σύμφωνα με τις παρ. 2 έως 4. 

      2.   α) Η προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος δεν μπορεί να υπερβαίνει τα επτά (7) έτη για εργασιακή σχέση πλήρους απασχόλησης. Σε περίπτωση αναγνώρισης προϋπηρεσίας που αφορά σε εργασιακή σχέση μερικής απασχόλησης, ο αναγνωριζόμενος χρόνος προϋπηρεσίας μειώνεται αναλόγως.

     Το προσωπικό, στο οποίο αναγνωρίζεται προϋπηρεσία σύμφωνα με την παρ. 1, εντάσσεται μετά τη μονιμοποίησή του μέχρι και τον αμέσως προηγούμενο του καταληκτικού βαθμό. Μετά την ένταξη, ο επιπλέον χρόνος της προϋπηρεσίας συνυπολογίζεται ως πλεονάζων στο βαθμό στον οποίο εντάσσεται ο εκπαιδευτικός. Σε αυτούς που κατέχουν ήδη κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος τον καταληκτικό βαθμό της κατηγορίας τους, η προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται συνυπολογίζεται ως πλεονάζων χρόνος στο βαθμό αυτό.

     β) Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία που συνίσταται σε: αα) άσκηση ελευθέριου επαγγέλματος ή απασχόληση με έμμισθη εντολή ή/και ββ) εξαρτημένη μισθωτή εργασία.

       γ) Η προϋπηρεσία πρέπει:

αα) να έχει αποκτηθεί μετά την απόκτηση του βασικού τίτλου σπουδών της κατηγορίας / εκπαιδευτικής βαθμίδας, στην οποία υπηρετεί το προσωπικό της παρ.1 κατά το χρόνο της ένταξης, και μετά την απόκτηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος, όπου αυτή απαιτείται,

ββ) να είναι συναφής με τα αντικείμενα, στα οποία το προσωπικό της παρ.1  απασχολείται ή είναι δυνατόν να απασχοληθεί, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

  δ) Η αίτηση για αναγνώριση της προϋπηρεσίας μπορεί να υποβληθεί και σε περίπτωση μετάταξης σε άλλο κλάδο ή σε άλλη υπηρεσία, εφόσον η προϋπηρεσία αυτή δεν έχει ήδη αναγνωρισθεί. Οι έννομες συνέπειες που απορρέουν από την αναγνώριση της προϋπηρεσίας δεν αίρονται σε περίπτωση υπηρεσιακής μεταβολής του αιτούντος.

   3. Για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας εκδίδεται απόφαση του αρμόδιου για τη βαθμολογική ένταξη οργάνου, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η βαθμολογική ένταξη ανατρέχει στον χρόνο κρίσης του υπηρεσιακού συμβουλίου. Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η ακόλουθη:

   α) Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν αίτηση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν οργανικά. Η αίτηση, προκειμένου να εξετασθεί, πρέπει να συνοδεύεται από τα αναφερόμενα στις περιπτ. β΄ και γ΄ δικαιολογητικά. Οι αιτήσεις αναγνώρισης παραπέμπονται στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο εντός μηνός από την υποβολή τους στην αρμόδια Διεύθυνση.

   β) Τα δικαιολογητικά για τους ασκούντες ελευθέριο επάγγελμα και όσους απασχολούνται με έμμισθη εντολή είναι τα ακόλουθα:

αα) βεβαίωση από το οικείο επαγγελματικό Επιμελητήριο ή Σύλλογο, από την οποία να προκύπτει η ιδιότητα του μέλους και η διάρκειά της, εφόσον η ιδιότητα αυτή είναι υποχρεωτική για την άσκηση του επαγγέλματος,

ββ) εφόσον η ιδιότητα του μέλους επαγγελματικού Επιμελητηρίου ή Συλλόγου δεν είναι υποχρεωτική για την άσκηση του επαγγέλματος, προσκομίζεται άδεια άσκησης επαγγέλματος ή βεβαίωση από την αρμόδια διοικητική αρχή ότι πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του αντίστοιχου επαγγέλματος ή επαγγελματική ταυτότητα, καθώς και βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, από την οποία να προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης,

γγ) εφόσον η άδεια άσκησης επαγγέλματος ή η επαγγελματική ταυτότητα ή η έκδοση βεβαίωσης της υποπερίπτ. ββ΄ δεν προβλέπονται, προσκομίζεται βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, από την οποία πρέπει να προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης καθώς και οποιαδήποτε άλλα έγγραφα και στοιχεία, από τα οποία πρέπει να προκύπτει αποδεδειγμένα η προϋπηρεσία, η διάρκεια και η συνάφειά της σύμφωνα με την περιπτ. γ΄ της παρ.2. Στοιχεία που μπορεί να προσκομίσει ο αιτών είναι ιδίως: συμβάσεις παροχής υπηρεσιών ή έργου, βιβλία του ΚΒΣ, δελτία απόδειξης παροχής υπηρεσιών, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών, περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ,

δδ) βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει ότι έχουν καλυφθεί όλες οι προς αυτόν ασφαλιστικές εισφορές του αιτούντος για το χρονικό διάστημα που επιχειρείται να αναγνωρισθεί ως προϋπηρεσία κατά τις διατάξεις του παρόντος.

  γ). Τα δικαιολογητικά για τους παρέχοντες εξαρτημένη μισθωτή εργασία είναι τα ακόλουθα:

αα) άδεια άσκησης επαγγέλματος ή βεβαίωση από την αρμόδια διοικητική αρχή ότι πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του αντίστοιχου επαγγέλματος ή επαγγελματική ταυτότητα, όπου απαιτείται, καθώς και βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα, από την οποία πρέπει να προκύπτει η διάρκεια της ασφάλισης και το είδος της εργασίας,

ββ) εφόσον από τα ανωτέρω δεν προκύπτει η διάρκεια και το είδος της απασχόλησης, απαιτείται επιπλέον βεβαίωση του εργοδότη, στον οποίο απασχολήθηκε ο αιτών, στην οποία να αναφέρεται ο χρόνος και το είδος της απασχόλησής του,

γγ) βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει ότι έχουν καλυφθεί όλες οι προς αυτόν ασφαλιστικές εισφορές του αιτούντος για το χρονικό διάστημα που επιχειρείται να αναγνωρισθεί ως προϋπηρεσία κατά τις διατάξεις του παρόντος.

  δ). Το οικείο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο εξετάζει τα δικαιολογητικά των περίπτ. β΄ και γ΄ και αποφαίνεται εντός τριών (3) μηνών από την παραπομπή σε αυτό του σχετικού ερωτήματος. Το αρμόδιο όργανο εκδίδει τη σχετική απόφαση εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη διατύπωση σύμφωνης γνώμης του υπηρεσιακού συμβουλίου. Με την απόφαση αναγνώρισης του χρόνου προϋπηρεσίας πραγματοποιείται και η κατάταξη σε βαθμό ή ο συνυπολογισμός της ως πλεονάζοντος χρόνου στο βαθμό που ήδη κατέχει ο ενδιαφερόμενος.

    4. Για το προσωπικό της παρ.1 που υπηρετεί κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ισχύουν οι προθεσμίες του τελευταίου εδαφίου της περιπτ. α΄ καθώς και της περιπτ. δ΄ της παρ. 3.

Άρθρο 10 Ρύθμιση θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης εκπαιδευτικού προσωπικού

    1. Η παρ.5 του άρθρου 37 του ν.3986/2011 (Α΄ 152) δεν εφαρμόζεται στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    2.  Η περίπτ. γ΄ της παρ. 16 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267), αντικαθίσταται ως εξής:

  «γ) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται ο μέγιστος αριθμός των ωρών της εβδομαδιαίας απασχόλησης και το ύψος της ωριαίας αντιμισθίας των ιδιωτών, στους οποίους ανατίθεται η  διδασκαλία αντικειμένων/μαθημάτων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία».

   3. Η περιπτ. στ΄ της παρ. 3 του άρθρου 329 του ν.4072/2012 (Α΄ 86), αντικαθίσταται ως εξής:

    «στ΄ Ο παιδικός σταθμός στελεχώνεται από μόνιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 60 Νηπιαγωγών που διατίθενται ή αποσπώνται  σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Στον παιδικό σταθμό μπορεί επίσης να απασχολούνται και μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ Ψυχολόγων, ΠΕ Βρεφονηπιοκόμων ή ΤΕ Παιδοκόμων-Βρεφοκόμων, οι οποίοι διατίθενται ή αποσπώνται σύμφωνα με την περιπτ. α΄ της παρ. 6 του άρθρου 6 του ν. 2740/1999 (Α΄ 186).  Ως προϊστάμενος του παιδικού σταθμού επιλέγεται εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ Νηπιαγωγών».

   4. Μετά την περιπτ. θ΄ της παρ. 3 του άρθρου 329 του ν.4072/2012 προστίθεται περ. ι΄, ως εξής:  

      «ι΄ Στον παιδικό σταθμό μπορεί να πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση φοιτητές των ΤΕΙ ή σπουδαστές των ΙΕΚ». 

   5.   Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης είναι δυνατή η μερική διάθεση για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου μόνιμων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ.11 Φυσικής Αγωγής σε Εθνικά ή Δημοτικά Κολυμβητήρια που υλοποιούν αθλητικά εκπαιδευτικά προγράμματα υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ, εφόσον: α) οι εκπαιδευτικοί αυτοί αποδεδειγμένα πλεονάζουν τόσο στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης που υπηρετούν (Α΄θμια ή Β΄θμια) όσο και στην αντίστοιχη της άλλης βαθμίδας (Α΄θμια ή Β΄θμια) και β) ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης βεβαιώνει εγγράφως ότι έχουν καλυφθεί πλήρως τα κενά εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού στις οικείες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

   Εξαιρετικά για το σχολικό έτος 2016-2017, είναι δυνατή η απόσπαση μόνιμων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ.11 Φυσικής Αγωγής σε Εθνικά ή Δημοτικά Κολυμβητήρια που υλοποιούν αθλητικά εκπαιδευτικά προγράμματα υπό την εποπτεία του ΥΠΠΕΘ, με τη διαδικασία, τους όρους και τις προϋποθέσεις του προηγούμενου εδαφίου.

   6. Το άρθρο 2 του π.δ. 111/2016 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 2

                        Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018».

    7. Κατ΄ εξαίρεση, για το σχολικό έτος 2016-2017, οι αιτήσεις μετάθεσης: α) των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα υποβληθούν εντός του μηνός Φεβρουαρίου 2017 και β) του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού θα υποβληθούν εντός του μηνός Μαρτίου 2017.

    8. Το ένατο (προτελευταίο)  εδάφιο της υποπερίπτ.α΄ της Περίπτ. 6 της παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4203/2013 (Α΄ 235), όπως αντικαταστάθηκε με την περιπτ.α΄ της παρ.5 του άρθρου 33 του ν.4386/2013 (Α΄ 83), αντικαθίσταται ως εξής:

        « Η συνεδρίαση αυτή πραγματοποιείται: α) με ευθύνη του αρμόδιου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο  οποίος ορίζει και τον Πρόεδρο αυτής, και β) υποχρεωτικά εντός του πρώτου δεκαημέρου του Σεπτεμβρίου εκάστου διδακτικού έτους, και επιπλέον οποτεδήποτε κριθεί αναγκαίο από τον αρμόδιο Περιφερειακό Διευθυντή ή οποτεδήποτε υποβληθεί σχετική αίτηση και από τους δύο (2) Διευθυντές Εκπαίδευσης (Α΄/θμιας & Β΄/θμιας) της ίδιας περιοχής μετάθεσης».

   9. α) Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 11 του ν. 3966/2011 (Α΄118) αντικαθίσταται ως εξής:

      «Αν σε θέση Ειδικού Συμβούλου επιλεγεί εκπαιδευτικός της ιδιωτικής εκπαίδευσης, για το χρονικό διάστημα της απασχόλησής του στο Ι.Ε.Π. λογίζεται ότι τελεί σε εκπαιδευτική άδεια, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, χωρίς χρονικό περιορισμό από τυχόν χορηγηθείσες εκπαιδευτικές άδειες στο παρελθόν, και λαμβάνει μόνο τις αποδοχές της άδειας αυτής, οι οποίες καλύπτονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων του στο ΙΕΠ».  

   β) Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου εφαρμόζονται από το σχολικό έτος 2016-2017. 

Άρθρο 11 Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης 

     1. α) Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), όπως το εδάφιο αυτό αντικαταστάθηκε με την παρ. 15 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), καταργείται και στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 6 προστίθενται εδάφια  ως εξής:

    «Οι μαθητές με διαγνωσμένες από αρμόδιο δημόσιο φορέα (ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι φοιτούν σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, μπορεί να κατανέμονται σε τμήματα της ίδιας τάξης της οικείας σχολικής μονάδας, ως εξής:

   α) Ο αριθμός των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που προβλέπονται  στην παρ.1 του άρθρου 3 και στην παρ. 2 του άρθρου 3, εκτός των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος του ενός (1) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος του ενός (1), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί  να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα.

    β) Ο αριθμός των μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τεσσάρων (4) ανά τμήμα. Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος των τεσσάρων (4), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης.

    Η κατά τα προηγούμενα εδάφια μείωση πραγματοποιείται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κατά τη διατύπωση της εισήγησης λαμβάνει υπόψη του σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και γνώμη του σχολικού συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και του αρμόδιου σχολικού συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης.

     β) Στο άρθρο 6 του ν. 3699/2008, ύστερα από την παρ.3 προστίθεται παρ. 3Α, ως εξής:

    «3Α. Οι μαθητές που φοιτούν σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, με διαγνωσμένη από αρμόδιο δημόσιο φορέα (ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, Δημόσιο Νοσοκομείο) αναπηρία ή/και  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,  κατόπιν σχετικού αιτήματος των ασκούντων τη γονική μέριμνα: α) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση απαλλάσσονται από την εξέταση και βαθμολόγηση της διδασκόμενης δεύτερης ξένης γλώσσας, και β) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν υπολογίζεται ο  βαθμός εξέτασης της διδασκόμενης δεύτερης ξένης γλώσσας στο γενικό βαθμό προαγωγής ή απόλυσης».

      γ) Η ισχύς της παρούσας παραγράφου άρχεται το σχολικό έτος 2017-2018.

    2. Στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 3699/2008, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.10 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α΄193), προστίθεται εδάφιο ως εξής:

    «Ομοίως ισχύουν οι βεβαιώσεις πιστοποίησης επάρκειας της γραφής Braille που χορηγούνται:  α) από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, β)  από το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος «Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille» και γ) από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες, με τις οποίες πιστοποιείται η επιτυχής παρακολούθηση  του μαθήματος «Εργαστήριο Εκμάθησης της Braille».

    3. Στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 3699/2008, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 18 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013, προστίθενται εδάφια ως εξής:

    «Οι αιτήσεις των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών για υποστήριξη από ειδικό βοηθό ή από σχολικό νοσηλευτή, είτε αυτοί φοιτούν σε γενικό σχολείο είτε σε ΣΜΕΑΕ, συνοδεύονται από βιογραφικό σημείωμα των προτεινόμενων προσώπων. Τα προτεινόμενα πρόσωπα υποβάλλουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας αντίγραφο του ποινικού τους μητρώου».

    4. Στο τέλος της  περίπτ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 3699/2008, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 82 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21), προστίθενται εδάφια ως εξής:

   «Ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα των Ειδικών Νηπιαγωγείων και των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων ορίζεται από κατ’ ελάχιστον τέσσερις (4) έως κατ’ ανώτατο όριο επτά (7) μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός μπορεί να μειώνεται με κατώτατο όριο τους τρεις (3) μαθητές ανά τμήμα, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κατά τη διατύπωση της εισήγησης λαμβάνει υπόψη του σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων καθώς και γνώμη του οικείου ΚΕΔΔΥ και του σχολικού συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης».

   5. Στο τέλος της περιπτ.  β΄  της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 3699/2008, όπως τροποποιήθηκε με την περιπτ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 56 του ν. 3966/2011 (Α΄ 118), προστίθενται εδάφια, ως εξής:

  «Ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα των γυμνασίων ΕΑΕ και λυκείων ΕΑΕ ορίζεται από κατ’ ελάχιστον πέντε (5) έως κατ’ ανώτατο όριο εννέα (9) μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός μπορεί να μειώνεται με κατώτατο όριο τους τρεις (3) μαθητές ανά τμήμα, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κατά τη διατύπωση της εισήγησης λαμβάνει υπόψη του σχετική απόφαση του συλλόγου διδασκόντων καθώς και γνώμη του οικείου ΚΕΔΔΥ και του σχολικού συμβούλου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης».

    6. α) Στο τέλος της υποπερίπτ. αα΄  της περίπτ.  γ΄  της παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 3699/2008, όπως η περίπτ. γ΄ αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016 (Α΄159), προστίθεται εδάφιο ως εξής:

   «Το κατώτατο όριο του αριθμού των μαθητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις  είναι οι τρεις (3) μαθητές ανά τμήμα».

    β) Στο τέλος της υποπερίπτ. ββ΄  της περίπτ. γ΄  της παρ. 1, του άρθρου 8 του ν. 3699/2008, όπως η περίπτ. γ΄ αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 48 του ν. 4415/2016, προστίθεται εδάφιο ως εξής:

   «Το κατώτατο όριο του αριθμού των μαθητών σε εξαιρετικές περιπτώσεις είναι οι τρεις (3) μαθητές ανά τμήμα».

   7. Στην παρ. 7 του άρθρου 34 του ν.3699/2008 προστίθεται περίπτ. ζ΄ ως εξής:

   «ζ) μεταφέρεται η έδρα ΣΜΕΑΕ σε όμορο Δήμο και μετονομάζεται αναλόγως, αν δεν λειτουργεί η ΣΜΕΑΕ λόγω έλλειψης κτιρίου ή υπάρχει καταλληλότερη σχολική στέγη σε όμορο Δήμο, ύστερα από: α) εισήγηση του αρμόδιου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, β) σύμφωνη γνώμη του Δήμου στον οποίον έχει ιδρυθεί ή λειτουργεί η ΣΜΕΑΕ, και γ) βεβαίωση του όμορου Δήμου περί παραχώρησης κατάλληλου κτιρίου για τη στέγαση της ΣΜΕΑΕ και βεβαίωση της διεύθυνσης οικονομικών υπηρεσιών περί κάλυψης των λειτουργικών εξόδων της ΣΜΕΑΕ». 

   8. Η παρ.6 του άρθρου 45 του ΠΔ 1/2003 (Α΄ 1) αντικαθίσταται ως εξής:

   « Οι τακτικοί αιρετοί του ΚΥΣΕΕΠ εφόσον ανήκουν οργανικά εκτός του νομού Αττικής, δύνανται να αποσπώνται κατόπιν αίτησής τους σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ της περιοχής Αττικής. Οι τακτικοί αιρετοί του ΠΥΣΕΕΠ δύνανται να αποσπώνται κατόπιν αίτησής τους σε ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ της έδρας της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Σε διαφορετική περίπτωση οι τακτικοί αιρετοί αναλαμβάνουν το κόστος των μετακινήσεών τους».

Άρθρο 12 Ρυθμίσεις για θέματα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

Άρθρο 13 Ρύθμιση θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Άρθρο 14 Ρύθμιση θεμάτων μειονοτικής εκπαίδευσης

Άρθρο 15 Σύσταση οργανικής μονάδας επιπέδου Διεύθυνσης στο ΥΠΠΕΘ

Άρθρο 16 Ρύθμιση οικονομικών ζητημάτων

Άρθρο 17 Ρύθμιση θεμάτων Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς

Άρθρο 18 Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Ε.Σ.Ε.Κ.Α.Α.Δ.) 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄

ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

Άρθρο 19 Ρυθμίσεις θεμάτων για τα Α.Ε.Ι.

Άρθρο 20 Θέματα υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού των Α.Ε.Ι.

Άρθρο 21 Αυτοχρηματοδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα

Άρθρο 22 Ρυθμίσεις θεμάτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας

Άρθρο 23 Ρυθμίσεις για την εύρυθμη λειτουργία και την ανάπτυξη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Άρθρο 24 Ρυθμίσεις θεμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών

Άρθρο 25 Ρύθμιση θεμάτων του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης

Άρθρο 26 Ίδρυση Τμήματος Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς,  Τμήματος Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Άρθρο 27  Ίδρυση Πολυτεχνικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Μετονομασία Σχολής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

Άρθρο 28 Ρυθμίσεις για την Έρευνα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄

ΤΕΛΙΚΕΣ-ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο 29 Καταργούμενες διατάξεις

Άρθρο 30 Έναρξη Ισχύος 

Το Σχέδιο Νόμου

Αιτιολογική-Εισηγητική Έκθεση

Τροποποιούμενες ή καταργούμενες διατάξεις

Έκθεση Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους

Ειδική Έκθεση (άρθρο 75 παρ 3 του Σ)

Έκθεση Αξιολόγησης Συνεπειών της Ρύθμισης

Έκθεση Δημόσιας Διαβούλευσης


Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα: www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook





Αλλες επιλογές

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ-ΤΕΛΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ Ν. 4046/2012, ΤΟΥ Ν. 4093/2012 ΚΑΙ ΤΟΥ Ν. 4127/2013 ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ imerisia.gr

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΟΛΜΕ

ΟΙ 3 ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΕΣ ΣΤΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟ Ν/Σ ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΙΔΡΥΕΙ Σ.Δ.Ε.Υ ΚΑΙ Ε.Δ.Ε.Α.Υ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΣΥΝΤ/ΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘ/ΓΙΟ - ΒΑΘΜ/ΓΙΟ, ΕΡΓ/ΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ: «ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» - «ΠΡΩΤΑ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ» ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ: "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ"

ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ: "ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ''ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ''

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ 26-8-2008 ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ : ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

2-4-2008 ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ- ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΛΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ 2006

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007)



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications