Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019
Αρχική
Σύλλογος
Oμοσπονδία-Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)
Υπηρεσιακά Συμβούλια ΚΥΣΕΕΠ / ΠΥΣΕΕΠ. Ενημερώσεις - Ανακοινώσεις Αιρετών
Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. Θέματα Αναπληρωτών
Συλλόγοι ΕΕΠ ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ Φορείς - Ειδική Αγωγή - Αναπηρία
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΩΦΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑVAAZ .ORG ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΔΗΜ. ΣΧ. ΤΥΦΛΩΝ & ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ, 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & 1ο ΕΕΕΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΙΔΕΩΔΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2015-2016
ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΩΤΕΥΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕΡΙΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
KEAT SUMMER CAMP ΑΠΟ 3-16/7/2016
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΡΟΒΙΝΣΩΝΕΣ», ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΠΑΠ ΧΑΝΙΩΝ ΑΠΟ 25 -27/6/2016 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Η AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ECOΜΟBILITY ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΠΟ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ
ΣΕΕΠΕΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Σ.Α.μεΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΔΑΠ-ΜΕΑ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟ 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ 5-6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Εκπαιδευτικό και Ενημερωτικό Υλικό - Λογισμικό - Οδηγοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών-Διορισμοί-Tοποθετήσεις
Μεταθέσεις-Αποσπάσεις
Νομοθεσία
Μεταπτυχιακά Επιμορφώσεις Σεμινάρια Υποτροφίες Βιβλία Περιοδικά Άρθρα
Θέσεις Εργασίας - Προκηρύξεις - Προσκλήσεις
Διάφορα Θέματα
Συνέδρια-Ημερίδες- Εκδηλώσεις
Χρήσιμα
Σύνδεσμοι - Links
Φωτογραφίες
Γράφουν για εμάς
Επικοινωνία
 
Αναζήτηση
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό



Online από: 20/11/2007
Επισκέπτες: 1597750544
Online: 264
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΑΤΕΑ 5-4-2017 ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ…

Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΑΤΕΑ 5-4-2017 ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ…
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΑΤΕΑ 5-4-2017

6 Απριλίου 2017

Στα κάγκελα…

Με ανεπανάληπτη αποφασιστικότητα δεκάδες αναπληρωτές ειδικής αγωγής διανυκτέρευσαν έξω από το υπουργείο παιδείας υπό βροχή. Μαζί με άλλους συναδέλφους, μόνιμους, αναπληρωτές, φοιτητές και εκπροσώπους σωματείων πήραν την απόφαση να μπουν στο υπουργείο, για να απαιτήσουν καταρχήν το αυτονόητο αίτημα, που έπρεπε να είχε ήδη ικανοποιηθεί από χτες, να συναντήσουν τον υπουργό παιδείας θέτοντας τα αιτήματά τους.
Αφού αναγκαστήκαμε να κάψουμε ακόμα και τα πτυχία μας στην αυλή του υπουργείου, τελικά έγινε η συνάντηση του υπουργού ενώπιον όλου του πλήθους των διαμαρτυρόμενων σε αμφιθέατρο του υπουργείου. Εκεί τοποθετήθηκαν εκπρόσωποι του ΣΑΤΕΑ, του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων εκπαιδευτικών, της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών, μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ, ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ κ. Φασφαλής, φοιτητές των δύο πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής και εκπρόσωπος της ΕΝΕΛΕΑ.
Απέναντι στα αιτήματά μας ο υπουργός μας απάντησε τα εξής:
-Το αίτημα για μαζικούς διορισμούς είναι δίκαιο, αλλά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Επικαλέστηκε τους θεσμούς ως εμπόδιο. Στη συνέχεια ανέφερε πως εφόσον αυτοί δρομολογηθούν, θα πραγματοποιηθούν χωρίς γραφειοκρατία και δεν θα περιοριστούν στις δύο με τρεις χιλιάδες.
- Διαφωνεί πλήρως με την ύπαρξη ενός εκπαιδευτικού συστήματος που βασίζεται σε χιλιάδες αναπληρωτές με «μειωμένα» εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Μάλιστα ο ίδιος δήλωσε πως συνομιλεί με υπουργείο εργασίας και υπουργείο Οικονομικών για τη βελτίωση των συμβάσεων των αναπληρωτών.
-Αναγνωρίζει ως γενική αρχή πως το βασικό πτυχίο πρέπει να κατοχυρώνει επαγγελματικά δικαιώματα. Ανέφερε ότι το υπουργείο έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασίες αναγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων για ΑΕΙ και ΤΕΙ έπειτα και από υποβολή δικών τους προτάσεων. Σημείωσε πως τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής χαρακτηρίζονται από διεπιστημονικότητα. Σε αυτό το σημείο, όμως, αξίζει να αναφερθεί πως ούτως ή άλλως όλα τα παιδαγωγικά τμήματα χαρακτηρίζονται από διεπιστημονικότητα (προπτυχιακά μαθήματα γλωσσολογίας, λογοτεχνίας, φυσικής, μαθηματικών) και αυτό είναι απαραίτητο για την εκπαίδευση μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
-Ο ίδιος δεν δέχτηκε την αλλαγή της τροπολογίας του Αυγούστου (άρθρο 48, νόμος 4415/2016). Συμπλήρωσε πως η τροπολογία που ψηφίστηκε στις 29/3 δεν ήταν αιφνιδιαστική. Επίσης, δεν ανέφερε τίποτα για την υπουργική απόφαση ,που πρόκειται να υπογραφεί, πέρα από το ότι θα συζητήσει σχετικά με αυτή με εκπροσώπους των παρευρισκόμενων συλλόγων, καθότι διατυπώθηκαν κάποια νέα και ενδιαφέροντα επιχειρήματα…
-Τέλος, ανέφερε πως η τοποθέτηση όλων των διευθυντών των υπηρεσιών του υπουργείου, συμπεριλαμβανομένου του διευθυντή ειδικής αγωγής κ. Κασσιανού, αποτελεί προσωπική επιλογή του υπουργού και πως όποιο αίτημα περί παραίτησης πρέπει να απευθυνθεί στον ίδιο.

Από την πλευρά μας έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:
-Θεωρούμε γιγαντιαία αντίφαση να δηλώνει ο υπουργός παιδείας της χώρας ότι το αίτημα για μελλοντικούς διορισμούς είναι δίκαιο και πως η εκπαίδευση χωρίς μόνιμο προσωπικό δεν είναι εκπαίδευση, αλλά να μην δρομολογεί τους απαραίτητους μελλοντικούς διορισμούς. Γιατί τότε αποδέχεται προσωπικά να διαχειρίζεται ένα σύστημα που το χαρακτηρίζει ο ίδιος μη δίκαιο και μη βιώσιμο; Μαζικοί διορισμοί θα γίνουν γιατί δεν θα τους επιβάλει ο υπουργός παιδείας αλλά αυτοί που μπορούν: οι χιλιάδες αναπληρωτές που αγωνιούν για το αβέβαιο μέλλον τους. Οι αναπληρωτές έχουν ήδη αρχίσει να συντονίζονται με τους συλλόγους και τα σωματεία τους ξεπερνώντας τους τεχνητούς διαχωρισμούς που προάγει εντέχνως το υπουργείο και βρίσκοντας απήχηση και στο γονεϊκό κίνημα. Πάντως, με βάση τα παραπάνω ο υπουργός επιβεβαίωσε τον ασύλληπτο εμπαιγμό που βίωσε η εκπαιδευτική κοινότητα από του υπουργείο παιδείας με τη συζήτηση περί… 20.000 διορισμών.
Εκτίμησή μας είναι ότι ο υπουργός επικαλείται τη διεπιστημονικότητα προκειμένου να αμφισβητήσει τους βασικούς τίτλους σπουδών. Στα ελληνικά πανεπιστήμια όμως οι βασικοί τίτλοι σπουδών έχουν δομηθεί με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών το οποίο οδηγεί σε συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης περιλαμβάνουν πρακτική άσκηση μόνο σε δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης. Τα αντίστοιχα τμήματα προσχολικής αγωγής περιλαμβάνουν πρακτική άσκηση σε νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης. Τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής περιλαμβάνουν πρακτική άσκηση σε δομές της ειδικής αγωγής που βρίσκονται στα ειδικά σχολεία ή στα γενικά σχολεία. Φαίνεται όμως ότι το υπουργείο θέλει να «πειραματιστεί» και να αμφισβητήσει τους βασικούς τίτλους σπουδών αρχίζοντας από τα τμήματα ειδικής αγωγής. Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου για την αμφισβήτηση κάθε πτυχίου εκπαιδευτικού, καθώς προωθείται η φιλοσοφία ενός «αέναου προσοντολογίου» που τα μόνα που εξυπηρετεί είναι η διαρκής αμφισβήτηση της εκπαίδευσης του εκπαιδευτικού, το αδυσώπητο «κυνήγι προσόντων» και την ανάπτυξη τεχνητών διαιρέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών. Πρώτο θύμα αυτής της αλλαγής φαίνεται να είναι οι φοιτητές και οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής. Το υπουργείο θα το εξυπηρετούσε ένα ρευστό και ευέλικτο bachelor in education χωρίς συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα που θα συνοδεύεται από ένα πλήθος σεμιναρίων, επιμορφώσεων, μεταπτυχιακών τίτλων κτλ, δημιουργώντας τον εκπαιδευτικό πολυεργαλείο που κάνει τα πάντα παντού (εξοικονομώντας χρήματα για το κράτος).

Όσον αφορά, στις τροπολογίες και στην υπουργική απόφαση έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:
-Η στελέχωση της ειδικής αγωγής πρέπει να γίνεται μόνο από εκπαιδευτικούς που έχουν σπουδές στην ειδική αγωγή (μετεκπαίδευση από διδασκαλεία, βασικό τίτλο σπουδών διδακτορικές ή μεταπτυχιακές σπουδές).
-Η τροπολογία του Αυγούστου(άρθρο 48,νόμος 4415/2006) τοποθετεί σε δομές ειδικής αγωγής εκπαιδευτικούς χωρίς τις ανάλογες σπουδές σε αυτή.
-Οι εκπαιδευτικοί με μετεκπαίδευση ή διδακτορικές – μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή πάντα μπορούσαν και μπορούν να εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής με μετάθεση –απόσπαση αφού διοριστούν στη γενική εκπαίδευση με τον βασικό τίτλο σπουδών, ανεξάρτητα από το αν οι οργανικές θέσεις ονομάζονται ΠΕ60/70 ή ΠΕ61/71. Για αυτό τον λόγο και εμείς ως σύλλογος δεν έχουμε πρόβλημα με την ονομασία των θέσεων. Αυτό το καθεστώς άλλωστε ίσχυε από το νόμο 3966/2011,όταν οι θέσεις ονομάστηκαν ΠΕ61 /71, μέχρι και την πρόσφατη τροπολογία του Αυγούστου. Όμως, η παραπάνω τροπολογία δίνει το δικαίωμα άμεσου διορισμού στην ειδική αγωγή χωρίς βασικό τίτλο σπουδών σε αντίθεση με ό, τι ισχύει σε όλη την υπόλοιπη εκπαίδευση. Επίσης, δίνει αυτό το δικαίωμα ακόμα και σε εκπαιδευτικό χωρίς καν σπουδές στην ειδική αγωγή.
-Σε όλη την εκπαίδευση οι πίνακες διοριστέων και αναπληρωτών συγκροτούνται βάσει του βασικού πτυχίου. Ακριβώς αυτό ανατρέπουν οι τροπολογίες του Αυγούστου και του Μαρτίου. Η προηγούμενη υπουργική απόφαση απαξίωνε πλήρως τον βασικό τίτλο σπουδών καθώς θα παρέχει μόρια σε αντίθεση με ότι συμβαίνει με τα βασικά πτυχία των συναδέλφων μας εκπαιδευτικών. αποτελεί ασύλληπτο εμπαιγμό όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην ειδική αγωγή ως αναπληρωτές επί δεκαπέντε συναπτά έτη αλλά για όλους τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, θέτει τους φοιτητές σε ασύλληπτη αβεβαιότητα για το επαγγελματικό τους μέλλον.

Ζητάμε:
-Να ισχύσει για τη στελέχωση των δομών ειδικής αγωγής ό, τι ισχύει και στη γενική εκπαίδευση για όλους τους εκπαιδευτικούς. Οι συνάδελφοι μας εκπαιδευτικοί με μετεκπαίδευση ή διδακτορικές-μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή μπορούν να εργαστούν στις δομές της με μετάθεση –απόσπαση. Οι συνάδελφοί μας αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50-ΠΕ70.50 μπορούν και πρέπει να διοριστούν στην εκπαίδευση με βάση τον βασικό τίτλο σπουδών. Ταυτόχρονα, μπορούν να εργάζονται ως αναπληρωτές διότι οι ανάγκες στην ειδική αγωγή είναι τεράστιες, καθώς σήμερα αυτές καλύπτονται ακόμη και από εκπαιδευτικούς μόνιμους ή αναπληρωτές χωρίς καθόλου σπουδές στην ειδική αγωγή. Υπενθυμίζουμε ότι η προϋπηρεσίας των συγκεκριμένων συναδέλφων μπορεί να προσμετρείται και στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης και στους πίνακες της ειδικής εκπαίδευσης.
-Να αλλάξει τώρα το άρθρο 48 του νόμου 4415/2016.
-Να αποσυρθεί η τροπολογία που ψηφίστηκε στις 29/3.
-Καμία έκδοση υπουργικής απόφασης η οποία μετατρέπει τον βασικό τίτλο σπουδών σε μόρια, όχι στην λογική της μοριοδότησης.
-Μόνιμους μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
-Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

Πηγή:ΣΑΤΕΑ

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.seepeaa.gr

και Σεεπεαα www.seepeaa.gr στο Facebook



Αλλες επιλογές

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΤΖΗΠΑΤΕΡΕΙΟ-ΚΑΣΠ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ''ΦΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ''

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΑΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ''ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ'' ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ''ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ-ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ'' ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΚΑΙ 69 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΟΠΑΠ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΕΕΕΚ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΣΑμεΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 27/6/2017 ΝΑΥΠΛΙΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ "Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ" BAZAAR – ΑΓΟΡΑ 2017 30/6-2/7/2017 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΥΦΛΩΝ BRAILLE ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ο.Τ. | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΞΗ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΥΡΟΥ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ CINEΜΑΘΕΙΑ 2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΑΤΕΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ''ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΡΑΤΟΙ'' 22/6/2017 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΕΝΕΚΕΜ, ΕΕΜΑΠΕ, ΠΕΣΥΘ, ΠΕΝΕΛΦΑ, ΠΕΚΑΠ, ΣΑΤΕΑ 28/6/2017

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ! | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 21/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2107

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ – ΠΕΥΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

2ο ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ 26-30/6/2017 ΣΤΕΓΗ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Www.autismap. O ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ PΟΔΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΡΟΔΟΥ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΖΑΡΙ 14/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 12/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 13/6/2017 | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ



πίσω

 
ΣΕΕΠΕΑΑ WWW.SEEPEAA.GR ΣΤΟ FACEBOOK
περισσότερα
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚόΣ ΣΤΑΘΜόΣ ΝέΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
περισσότερα
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
Δ.I.E.K ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
περισσότερα
ΝΟΜΟΣ 4327/2015 ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
περισσότερα
ΕΟΠΠΥ ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
περισσότερα
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
περισσότερα
ΑΥΤΙΣΜΟΣ-ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑSPERGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS | ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
περισσότερα
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙΡΟΥ 25 ΗΜΕΡΩΝ
περισσότερα
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-SPECIAL EDUCATION ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
περισσότερα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΥΓΕΙΑ-HEALTH LINKS-ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
περισσότερα
ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ-LINKS
περισσότερα
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
περισσότερα
ΚΔΑΔΟΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π.)
 
Copyright © 2008 seepeaa.gr - designed by Lighthouse Internet Applications