ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

04 Δεκεμβρίου 2023

Πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοέμβρη 2023 η συνάντηση Φυσικοθεραπευτών ΠΕ28 και Εργοθεραπευτών ΠΕ29 που διοργάνωσε ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, μετά από πρόσκληση, στους συναδέλφους που εργάζονται σε όλα τα πλαίσια Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης της περιφέρειας Αττικής. Τη συνάντηση συντόνισε η κυρία Ευγενία Τραγάκη, μέλος του ΔΣ.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν πολλά θέματα που απασχολούν τους Φυσικοθεραπευτές ΠΕ28 και Εργοθεραπευτές ΠΕ29 που εργάζονται στην Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, τέθηκαν τα εξής:

  • Αναλογία μαθητών ανά Ε/Θ και Φ/Θ σε ΣΜΕΑΕ. Προτείνεται από πλευράς Εργοθεραπευτών η αναλογία ένας (1) Ε/Θ ανά 25 μαθητές καθώς το καθηκοντολόγιο αναφέρεται σε ατομικές συνεδρίες
  • Κριτήρια επιλογής μαθητών για συνεδρίες στις ΣΜΕΑΕ
  • Ανάγκη εκσυγχρονισμού και αναθεωρησης του καθηκοντολογίου στις ΣΜΕΑΕ
  • Ενημέρωση των ΠΕ 28 και 29 σχετικά με τα καθήκοντά τους
  • Aναγκαιότητα έκδοσης καθηκοντολογίου για τα ΚΕΔΑΣΥ
  • Άμεση ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων για Ε/Θ και Φ/Θστην Πρώιμη-Εγκαιρη ΠαρέμβασηΣτο σημείο αυτό ενημερωθήκαμε από την Σύμβουλο Ε/Θ ΠΕ29, κυρία Μ.Στυλίδη, που παρευρισκόταν στη συνάντηση, ότι έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για ένταξη των ΠΕ29 στη Γενική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στην Πρώιμη-Εγκαιρη Παρέμβαση, καθώς και στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
  • Επίσης, υπήρξε αντίστοιχη σημαντική ενημέρωση  για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων Φυσικοθεραπευτών ΠΕ28 στην Πρώιμη-Εγκαιρη Παρέμβαση
  • Συνδρομή του Συλλόγου και του ΙΜΕΓΕΕ για επιστημονικές προτάσεις σχετικά με το καθηκοντολόγιο
  • Περισσότερες πιστώσεις για αναπληρωτές σε σχέση με την ειδικότητα ΠΕ29
  • Συλλογική δράση για εξάλειψη φαινομένου που παρουσιάζεται στις ΣΜΕΑΕ για ανάθεση σε μέλη ΕΕΠ αναπλήρωσης ολόκληρων τμημάτων σε περιπτώσεις απουσίας εκπαιδευτικών
  • Εδραίωση διακριτών ρόλων μεταξύ ΕΕΠ και εκπαιδευτικών. Επιστολή προς το υπουργείο ώστε να σταματήσει να υπάρχει το φαινόμενο το ΕΕΠ να υπάρχει για να διευκολύνει το έργο των εκπαιδευτικών.
  • Τονίστηκε, ωστόσο, η αναγκαιότητα διεπιστημονικής συνεργασίας/διεπαγγελματικότητας και αλληλεγγύης για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου
  • Έλλειψη Εργο-εργαλείων
  • Έλλειψη εργαλείων Φυσικοθεραπευτών
  • Οι ΠΕ 28 με πρωτοβουλία των 2 ΣΕ οργάνωσαν ομάδες εργασίας για τον  σχεδιασμό και την κατασκευή/δημιουργία κατάλληλων και λειτουργικών εργαλείων φ/θ  αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ.  

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ε/Θ-Φ/Θ:

  • Επιστολή από τον ΣΕΕΠΕΑ προς το Υπουργείο για την ανάγκη ύπαρξης διακριτών ρόλων ΕΕΠ-Εκπαιδευτικών και πληροφόρηση στους διευθυντές για το ρόλο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
  • Ενημέρωση και κατάρτιση των συναδέλφων αναπληρωτών ανά Διεύθυνση για θέματα καθηκοντολογίου, αλλά και συνδικαλιστικά κ.ά.
  •  Παρουσία των θεραπευτών και μέσα στην τάξη για γενίκευση δεξιοτήτων
  • Πάγιο αίτημα των ΠΕ 28 είναι η μόνιμη ένταξη στις ΕΔΥ (school based physiotherapy).

Η συζήτηση έγινε σε πολύ καλό συναδελφικό κλίμα με ανταλλαγές απόψεων και προτάσεων, υπήρξε πνεύμα υποστήριξης και αλληλεγγύης και εκφράστηκε η επιθυμία για συχνότερες συναντήσεις της Ομάδας Εργασίας.

 

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Δείτε Επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.

OK ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ