Πιλοτικό πρόγραμμα Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης για Παιδιά Ηλικίας μηδέν (0) έως έξι (6) ετών.

Πιλοτικό πρόγραμμα Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης για Παιδιά Ηλικίας μηδέν (0) έως έξι (6) ετών.

22 Νοεμβρίου 2024

                                   Αθήνα, 21/11/2024                                                                                                                                   Αρ.Πρωτ.:43

 

 

 

Πιλοτικό πρόγραμμα Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης για Παιδιά Ηλικίας μηδέν (0) έως έξι (6) ετών.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

 

Έπειτα από την κοινοποίηση  του ΦΕΚ (Β 6068/2024- 1/11/2024) για την Πρώιμη Παιδική Παρέμβαση τις προηγούμενες μέρες, ενημερωθήκαμε εκ των υστέρων για τη μη ένταξη της ειδικότητας Φυσικοθεραπευτριών/ών στη Διεπιστημονική ομάδα και τη δυνατότητα αντικατάστασης του από ειδικό παιδαγωγό ή απόφοιτο φυσικής αγωγής με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.

Και αναρωτιόμαστε με τι γνώσεις θα υποκαθιστούν την ειδικότητα της/του Φυσικοθεραπεύτριας/τή, ειδικότητες όπου έχουν διαφορετική βασική εκπαίδευση.

Στην πρώιμη και έγκαιρη παρέμβαση θεωρείται απόλυτα σημαντικό να είναι στην διεπιστημονική ομάδα όλα τα μέλη, καθώς η πρώιμη παρέμβαση υποστηρίζει τις ανάγκες που προκύπτουν σε βρέφη και νήπια με αναπτυξιακές διαταραχές και τις οικογένειες τους. Στόχος της παρέμβασης σε αυτές τις ηλικίες είναι η ενίσχυση της ανάπτυξης (κινητικό συντονισμό, γνωστικές μεθόδους, συναισθηματική ωριμότητα), αλλά και η ενίσχυση της ικανότητας της οικογένειας να ανταποκριθεί σε ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν. Η πρώιμη και έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να μειώσει σημαντικά την ανάγκη έως και να εξαλείψει για εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη κατά τη διάρκεια των σχολικών χρόνων των μαθητών/ τριών μας. Όσο πιο νωρίς ξεκινήσει ένα βρέφος – νήπιο με αναπτυξιακές δυσκολίες/διαφορές την θεραπεία με όλα μηδενός εξαιρουμένου τα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας τόσο περισσότερες οι πιθανότητες για μεγαλύτερη ανεξαρτησία και αυτοπεποίθηση για έναν υγιή και παραγωγικό ενήλικα.

Επισημαίνουμε σε αυτό την σύνδεση των δυσκολιών αδρής κινητικότητας και συντονισμού με τα προβλήματα εν γένει στη γραφή και το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζεται στη μετέπειτα πορεία της μαθησιακής διαδικασίας.

Η/Ο Φυσικοθεραπευτρια/τής είναι υπεύθυνη/ος και κατάλληλα εκπαιδευμένη/ος για την εξειδικευμένη για τις ηλικίες θεραπευτικής παρέμβασης, όπου προωθεί την ανάπτυξη των πρώτων κινητικών δεξιοτήτων καθώς αυτές είναι η βάση για δεξιότητες παιχνιδιού και λειτουργικές δεξιότητες. Χωρίς την/τον Φυσικοθεραπευτρια/τή από τη Διεπιστημονική ομάδα παύει να υπάρχει η ολιστική και αντιμετώπιση και ολοκληρωμένη φροντίδα των μαθητών/τριών μας.

Ο Σύλλογος μας καταγγέλλει αυτή την αδικία και ζητά την άμεση διόρθωσή του και συμπερίληψη της ειδικότητας Φυσικοθεραπευτριας/τη στη διεπιστημονική ομάδα. Επιπρόσθετα, θα διεκδικεί σθεναρά επισημαίνοντας, καταγγέλλοντας και δημοσιοποιώντας όλα τα φαινόμενα που προκαλούν κακή διαχείριση, αδικίες και αναποτελεσματικότητα στη λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης και αφορούν τα μέλη μας.

 

 

Δείτε Επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.

OK ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ