ΙΜΕΓΕΕ

ΙΜΕΓΕΕ

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.

           Το ΙΝΣΤΙΤΟΎΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.) είναι ο επιστημονικός φορέας της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης, Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α).

            Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ εκπροσωπεί συνδικαλιστικά το Ειδικό εκπαιδευτικό και Ειδικό βοηθητικό προσωπικό (ΕΕΠ-ΕΒΠ) που εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση και κυρίως στις δομές και υπηρεσίες ειδικής εκπαίδευσης και υποστήριξης. Εκπροσωπεί τις ειδικότητες των Λογοθεραπευτών, Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών, Φυσιοθεραπευτών, Εργοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών και Σύμβουλοι Επαγγελματικού Προσανατολισμού και την Κινητικότητα Τυφλών, , τον Προσανατολισμό και τις Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης Τυφλών και ειδικοί στην Ελληννική Νοηματική για την υποστήριξη των βαρήκοων και κωφών μαθητών.

             Το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2016 με τη μορφή αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας. Σκοπός της ίδρυσης του είναι η ποιοτική αναβάθμιση της γενικής και της ειδικής εκπαίδευσης μέσω της ανάπτυξης και διάδοσης του επιστημονικού έργου του Ε.Ε.Π - Ε.Β.Π. και γενικά του εκπαιδευτικού προσωπικού και της παραγωγής τεκμηριωμένων προτάσεων για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους μαθητές.

 

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

Παρά το σύντομο βίο του, το ΙΜΕΓΕΕ έχει ήδη στο ενεργητικό του:

1. Την επεξεργασία και κατάθεση προτάσεων για α) βιωματικά σεμινάρια επιμόρφωσης προσωπικού στη Συνεκπαίδευση (ΕΣΠΑ) και β) ευρωπαϊκό πρόγραμμα με θέμα «Gender-based violence against girls and boys with disabilities», σε συνεργασία με πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Ε.Ε. (Ευρωπαϊκή Επιτροπή).

2. Συνδιοργάνωση του «1ου Φεστιβάλ Φορέων της Ειδικής Εκπαίδευσης», τον Ιούνιο του 2016 στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, στα πλαίσια του οποίου πραγματοποιήθηκε επιστημονική Ημερίδα με τη συμμετοχή διεθνούς φήμης επιστημόνων.

3. Ως μέλος του Συντονιστικού  Φορέων Ειδικής Εκπαίδευσης,  συμμετείχε στην διοργάνωση Διημερίδας για τη Συνεκπαίδευση στην Αθήνα στις 3-4 Νοεμβρίου 2017, στη μνήμη της εκλιπούσας Διοικήτριας του Κέντρου Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών (ΚΕΑΤ) Μπέτυς Λεωτσάκου, με τίτλο «Το συν+ στη Συνεκπαίδευση: Κατανόηση, Συμπερίληψη, Αποδοχή».

4. Συνεργασία με τον Συνηγόρο του Παιδιού για την  διοργάνωση Ημερίδας σχετικά με το πλαίσιο παιδικής προστασίας: παράγοντες αποτελεσματικότητας δομών και δίκτυα συνεργασίας.

5. Συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο ΜΟΤΙΒΟ και συνδιοργάνωση επιμορφωτικής δράσης στην Αθήνα, τον Μάιο 2018, της ελληνικής έκδοσης του WISC-V από την καθηγήτρια του ΑΠΘ κ. Α. Στογιαννίδου, επιστημονική υπεύθυνη της ελληνικής έκδοσης, με ελεύθερη είσοδο για τα μέλη του ΙΜΕΓΕΕ και της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

6. Συνεργασία με το ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΥΤΙΣΜΟΥ και συμμετοχή των  μελών του ΙΜΕΓΕΕ  με μειωμένο κόστος, στο κλινικό φροντιστήριο που πραγματοποίησε  το Δίκτυο, με θέμα: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ».

7. Συμμετοχή του ΙΜΕΓΕΕ στην διαβούλευση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τις νέες δομές υποστήριξης του ΥΠΕΘ.

8. Κατόπιν πρόσκλησης του επικεφαλής εταίρου της δράσης MOOCDys, εντός του άξονα ΚΑ2 Erasmus+, μέλος του Δ.Σ. του ΙΜΕΓΕΕ εκπροσώπησε το Ινστιτούτο στην προγραμματισμένη συνάντηση στην Λισαβόνα στις 10-14/04/2018

9. Συνδιοργάνωση στις  24 Νοεμβρίου 2018, με την Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Ημερίδας με θέμα: "Εκπαίδευση και Λειτουργικότητα".

10. Την συνδιοργάνωση με τον Σύλλογο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (ΣΕΕΠΕΑΑ) εκδήλωσης με αφορμή την Ημέρα για την Αναπηρία, στις 3 Δεκέμβρη 2019, με παρακολούθηση του θεατρικού έργου "ΕΡΥΘΡΟ", του Π. Μπαρμπαγιάννη στο θέατρο Π.Κ. με μειωμένη συμμετοχή.

 11. Σχεδιασμός και οργάνωση , σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.Μ.Θ. Ημερίδας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020 στο Νομαρχείο στην Αλεξανδρούπολη με θέμα: «Μαθητές με σακχαρώδη διαβήτη, δυσκολίες σίτισης και διατροφικές διαταραχές: προκλήσεις υποστήριξης και ασφάλειας στο σύγχρονο σχολείο. Μια διεπιστημονική προσέγγιση» και η οποία λόγω των μέτρων για τον COVID-19 θα πραγματοποιηθεί σε κατάλληλη ημερομηνία.

   12. Δημιουργία του IMEGEE EDU https://independent.academia.edu/IMEGEEEDU στην πλατφόρμα ACADEMIA EDU.Τα κριτήρια και οι προδιαγραφές έχουν   ανακοινωθεί στην πλατφόρμα από το Δ.Σ.

Η πλατφόρμα του Academia.edu είναι ένας ισότοπος που συγκεντρώνει άρθρα και μελέτες ερευνητών, κυρίως πανεπιστημιακών από ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια. Σκοπό της πλατφόρμας είναι η δημοσίευση ερευνητικών εργασιών για την προώθηση επιστημονικών κλάδων, μέσα από παγκόσμιες ερευνητικές προσπάθειες. Πάνω από 129 εκατομμύρια ακαδημαϊκοί και φορείς αναγνωρισμένου κύρους έχουν συνεργασία με την πλατφόρμα Academia.edu, προσθέτοντας αριθμητικά έως σήμερα 25 εκατομμύρια πρωτότυπες επιστημονικές μελέτες. Το Academia.edu προσελκύει περισσότερους από 61 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα από όλη την επιστημονική κοινότητα διεθνώς.

Ο λογαριασμός του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε..Ε στην ακαδημαϊκή πλατφόρμα academia.edu παρόλο το σύντομο χρονικό διάστημα που έχει τεθεί σε λειτουργία (από 27-3-2020 έως σήμερα) έχει συνολικά 6500 χιλιάδες προβολές μέχρι και σήμερα, σε όλα τα κείμενα που έχουν αναρτηθεί. Στο λογαριασμό του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. έχουν φιλοξενηθεί άρθρα του Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., ειδικών της εκπαίδευσης,  καθώς και συμπεριληπτικούς οδηγούς που εκπονήθηκαν από το Δ.Σ. του φορέα, που άπτονται της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

13.  Μελέτησε και υπέβαλε στην Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. προς αξιοποίηση τα ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ Η΄ ΜΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19”, τα οποία δημοσιεύθηκαν στο IMEGEE EDU προς ενημέρωση των συναδέλφων και απεστάλησαν με σχετική πρόταση από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. προς το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

14. Σύνταξη και δημοσίευση στο IMEGEE EDU του ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ 1 ΚΑΙ 2” για την ενημέρωση καιυποστήριξη των συναδέλφων κατά την δύσκολη περίοδο της πανδημίας COVID-19.

15. Σύνταξη από το Δ.Σ. και υποβολή προτάσεων προς το Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου "Aναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις". Υποβολή σχολίων στη διαβούλευση.

16. Διοργάνωση τελικά στις 5-12-2020, μέσω ΖΟΟΜ με μεγάλη επιτυχία, της Διεπιστημονικής Ημερίδας με θέμα: «Υποστηρικτικές Υπηρεσίες στην Εκπαίδευση από το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό: Απάντηση στις προκλήσεις των Καιρών», σε συνεργασία με τον Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. Αττικής και υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Π.Ε.Α.).Απόφαση για δημοσίευση των εισηγήσεων στο 1ο τεύχος του Ηλεκτρονικού Περιοδικού του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.

17. Συμμετοχή στην ψηφιακή συνάντηση για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία,στις 7-12-2020, μετά από πρόσκληση της Γραμματείας ΑμΕΑ της Νέας Δημοκρατίας. Υποβολή ερωτημάτων για την βλτίωση των υποδομών και την στελέχωση της ΕΑΕ καθώς και για την λειτουργία δομών Πρώιμης/έγκαιρης παρέμβασης.

18. Υποβολή αιτήσεων για ευρωπαικά προγράμματα εκ των οποίων το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus +  “Inclusive education using Animation and Multimedia” “I_AM project” , το οποίο και υλοποιούμε ως συνεργαζόμενοι εταίροι και το “DARE”, πρόγραμμα που αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υποστήριξη την εποχή της πανδημίας Covid-19, για το οποίο αναμένουμε την αξιολόγηση.

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΜΕΓΕΕ 2022-2024

Πρόεδρος:                    Λαμπριάνα Τσιακπίνη (ΠΕ21)

Αντιπρόεδρος:             Ευγενία Τραγάκη  (ΠΕ23)

Γενικός Γραμματέας:   Βασιλική Νικολοπούλου (ΠΕ29)

Ταμίας:                          Νεκτάριος - Θεοχάρης Τσαρουχάς (ΕΒΠ, ΠΕ23, ΠΕ30)

Μέλος:                           Γεωργία Μπουλμέτη (ΠΕ30)

Αναπληρωματικά μέλη:

1.  Δέσποινα Χατζηδρόσου (ΠΕ30)

2.  Χριστίνα Πασσαλή (ΠΕ25)

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΙΜΕΓΕΕ
Δείτε Επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.

OK ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ