ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ-ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ-ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

22 Σεπτεμβρίου 2021

                        ΕΝ. Ε. Λ. Ε. Α

ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   

    ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Αρ. Απόφ:  6460/2004,  Πρωτοδικείου Αθηνών

ΑΦΜ: 997565882  ΔΟΥ: Μοσχάτου

ΕΔΡΑ: Κανάρη 39  - Τ.Κ. 18344   Μοσχάτο

Τηλ. επικοινωνίας: 6955.587.322 

FAX: 210.56.25.733

Internet: http://www.enelea.gr

email: enelea12@gmail.

    Αρ. Πρωτοκόλλου:   021

  Βαθμός προτεραιότηταςΕΠΕΙΓΟΝ

    Μοσχάτο,  17/ 09 /2021   

ΠΡΟΣ: 1.Δήμαρχο Αιγάλεω

                2. Αντ/ρχο Παίδείας Δ. Αιγάλεω

                3. Μέλη ΔΕΠ Αιγάλεω

Κοινοποίηση:

            1.Υπουργό Παιδείας

            2. Υφυπουργό Παιδείας

                3. Γεν. Γραμ. Υπ. Παιδείας

               4. Δ/νση ΕΑΕ Υπ. Παιδείας

               5. ΠΔΕ Αττικής

               6. ΔΔΕ Γ’ Αθήνας

               7. ΟΛΜΕ

               8.ΔΟΕ

               9. ΠΟΣΕΕΠΕΑ 

              10. ΕΣΑΜΕΑ

             11. ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ

             12. ΣΕΠΕΕΑ Αττικής

             13. Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων                       ΕΕΕΕΚ       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την απαράδεκτη κατάσταση στο «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες»

     Το «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες» είναι το μοναδικό στη χώρα εξειδικευμένο όπως προκύπτει από τον τίτλο του. Το σχολείο αυτό στεγάζεται στο Αιγάλεω και συγκεριμένα στο σχολικό συγκρότημα όπου παλαιότερα λειτουργούσε το Πολυκλαδικό Λύκειο Αιγάλεω, ένα σχολείο που έφτασε ακόμα και τους 1700 μαθητές! Σήμερα στον ίδιο χώρο στεγάζεται πλην του «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες» το ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω & το 6ο ΓΕΛ Αιγάλεω συνολικής δυναμικότητας και των 3 σχολείων περίπου 400 μαθητών. Το απόγευμα λειτουργεί το ΙΕΚ Αιγάλεω το οποίο μάλιστα από φέτος γίνεται θεματικό και το οποίο είχε φτάσει πρόσφατα και τους 850 σπουδαστές ενώ φέτος αναμένεται να έχει πολλούς περισσότερους.

     Σήμερα τα 2 ειδικά σχολεία έχουν σοβαρά προβλήματα έλλειψης χώρων.

     Συγκεκριμένα το «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες» με 22 τμήματα διαθέτει μόνον 7 αίθουσες ισογείου εκ των οποίων η μία χωρισμένη στα 2 και 5 αίθουσες 1ου ορόφου που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αφού οι αρμόδιοι του Δ. Αιγάλεω αδιαφορούν πλήρως για τη δημιουργία της πολυπόθητης ράμπας ώστε να υπάρχει πρόσβαση (τα 2/3 περίπου των μαθητών έχουν σοβαρά κινητικά προβλήματα και βρίσκονται σε αναπηρικά αμαξίδια). Η ατυχία του συγκεκριμένου σχολείου φαίνεται πώς είναι ότι δεν φέρει ψήφους (πλην ελαχίστων που μετρώνται στα δάκτυλα του ενός χεριού) για το συγκεκριμένο Δήμο αφού είναι ένα σχολείο όχι απλά διαδημοτικό αλλά παίρνει μαθητές από όλο το Ν.Αττικής ως εξειδικευμένο. Ανυπαρξία τεχνικής υποστήριξης (πλην υδραυλικών) την ίδια στιγμή που το συστεγαζόμενο (τοπικό) Λύκειο τυγχάνει διαφορετικής αντιμετώπισης. Επίσης δεν υπάρχουν γραφεία για το ΕΕΠ ούτε φυσικά χώρος για απομόνωση ύποπτου κρούσματος covid. Αντιθέτως υπάρχουν περισσότερα του ενός γραφεία (χώροι μεγάλοι) για τη Δ/ντρια του 6ου Λυκείου!

     Ο Δήμαρχος είχε υποσχεθεί το μήνα Νοέμβριο 2020 στους Διευθυντές των 2 ειδικών σχολείων ότι θα έλυνε οριστικά τα προβλήματα μέχρι τα Χριστούγενα του 2020!!!! Μετά από παλινωδίες περί αρμοδιότητας της Σχολικής Επιτροπής και όχι δικιάς του τελικά ανακάλυψε το προφανές: ότι δηλαδή είναι απόφαση δική του μετά από εισήγηση της ΔΕΠ.

     Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας μετά από επιτόπια έρευνα συνέταξε προς τους αρμοδίους του Δήμου Αιγάλεω έγγραφο που περιγράφει τι πρέπει να γίνει από πλευράς ανακατανομής αιθουσών ώστε και τα 3 σχολεία να έχουν αυτά που χρειάζονται και μάλιστα το Λύκειο με το παραπάνω χωρίς όμως να έχει γίνει ενέργεια από το Δήμο Αιγάλεω εδώ και μήνες!

Μετά από όλα αυτά (και άλλα πολλά) αναδύονται τα παρακάτω:

  1. Γιατί ο Δήμος Αιγάλεω έχει δώσει πολλές αίθουσες στους διάφορους τοπικούς συλλόγους και όχι μόνο, όταν τα ειδικά σχολεία έχουν πρόβλημα αιθουσών;
  2. Με ποια κριτήρια τα μέλη ΔΕΠ θα εισηγηθούν; άραγε γνωρίζουν τους χώρους; Τι εμποδίζει ώστε η συνεδρίαση της ΔΕΠ να γίνει στο σχολικό συγκρότημα ώστε να δουν τα μέλη της επιτόπου την κατάσταση;
  3. Για ποιόν λόγο κρατούνται από τη Δ/ντρια του 6ου ΓΕΛ αίθουσες που δεν χρειάζεται; Ανήκουν ή όχι σε όλους τους μαθητές;
  4. Για ποιόν λόγο επιτρέπεται στη Δ/ντρια του 6ου ΓΕΛ να διατηρεί για γραφείο έναν χώρο (χωρισμένο μάλιστα εσωτερικά) 150 και πλέον τ.μ. (μακριά από το γραφείο των καθηγητών και πολύ πιο μακριά από τις αίθουσες διδασκαλίας!) την ίδια στιγμή που στο τεραστίων διαστάσεων γραφείο καθηγητών του 6ου ΓΕΛ υπάρχουν 2 μεγάλες αίθουσες εκ των οποίων η μικρότερη χρησιμοποιείται (και την έχει κλειδωμένη) από την ίδια;
  5. Γιατί δεν υπάρχει γραφείο καθηγητών, γραφείο υποδ/ντή, γραφεία για το ΕΕΠ στο «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες» και τι κάνει ο Δήμος γι αυτό; Γιατί το σχολείο έχει τόσες λίγες αίθουσες διδασκαλίας με αποτέλεσμα να ακυρώνεται στην πράξη η έννοια τμήματος στην ΕΑΕ; Είναι δυνατόν έως και 5 τμήματα να κάνουν μάθημα στην ίδια αίθουσα;
  6. Πώς είναι δυνατόν να έχουν στριμωχτεί τόσο πολύ τα δύο ειδικά σχολεία όταν έχουν 42 τμήματα μαζί και 90 περίπου άτομα προσωπικό (διδακτικό, ΕΕΠ, ΕΒΠ) όταν το Λύκειο έχει 10 τμήματα (χωρίς να χρειάζεται εργαστήρια όπως τα ειδικά που είναι της επαγγελματικής εκπαίδευσης) και περί τα 30 άτομα προσωπικό εκ των οποίων αρκετά πηγαίνουν σε 2 και 3 σχολεία;
  7. Πώς είναι δυνατό στους χώρους που φοιτούσαν στο παρελθόν 1700 μαθητές που μάλιστα είχαν και ανάγκες για πολλά εργαστήρια, σήμερα να μην χωρούν 400;
  8. Γιατί υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση προς τα ειδικά σχολεία (μαθαίνουμε πώς και στο άλλο ΕΕΕΕΚ του Αιγάλεω υπάρχουν επίσης κτιριακά προβλήματα);
  9. Γιατί τέτοια προκλητική αδιαφορία από το συγκεκριμένο Δήμο σε καιρό μάλιστα πανδημίας;
  10. Γιατί οι αρμόδιοι του Δήμου Αιγάλεω (Δήμαρχος & Αντ/ρχος Παιδείας) αγνοούν την εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας ειδικά για τα γραφεία της Δ/ντριας του 6ου ΓΕΛ;
  11. Το Υπουργείο πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την ανάκληση της απόφασης που υπάρχει και τα σχολικά κτίρια να μην ανήκουν στους Δήμους ή εναλλακτικά να γίνεται διαρκής αξιολόγηση τόσο για την συντήρηση όσο και για κάθε θέμα που άπτεται του γεγονότος αυτού. Εφόσον δεν γίνονται τα αυτονόητα, δεν πρέπει να υπάρχουν συνέπειες;

 

    Αναμένουμε την εισήγηση της ΔΕΠ όπως και την απόφαση του Δημάρχου και δεσμευόμαστε ότι θα ζητήσουμε τα πρακτικά της ώστε να τεθούν σε  νομική επεξεργασία.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

Δείτε Επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας.
Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.

OK ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ